به مناسبت ایام ا... دهه فجر دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یزد یک دوره مسابقه با عنوان " باران نور" از برگزیده تفسیر سوره مبارک نور که بسیار غنی و کم حجم می باشد بصورت روزانه از 14بهمن تا 18 بهمن 91 برگزار می نماید.

حجه الاسلام والمسلمین دکتر کمال خواجه پور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی یزد در مصاحبه با خبرنگارآنا گفت: این مسابقه 5 شماره دارد و شرکت در هر شماره به صورت مجزا می باشد و همکاران به ازای پاسخگویی صحیح به هر شماره یک امتیاز جهت شرکت در قرعه کشی کسب می نمایند یعنی کسانیکه در 5 شماره مسابقه شرکت کنند و پاسخ صحیح را ارسال نمایند 5 بار در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

وی افزود: هر شماره مسابقه دارای 10 سوال تستی می باشد که سوالات آن به صورت روزانه از طریق اتوماسیون ارسال می گردد و افراد باید پاسخ های صحیح را به صورت یک عدد 10 رقمی از طریق اتوماسیون ارسال نمایند ، همچنین متن مسابقه مربوط به هر شماره از طریق فضای آزاد (اتوماسیون) قابل مشاهده می باشد.

حجه الاسلام خواجه پور ادامه داد: قرعه کشی مسابقه بعد از برگزاری آخرین شماره در مراسم جشن انقلاب در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر علی سلطانی برگزار می شود و در پایان به 12 نفر از برندگان هدایای ارزنده ای تقدیم می گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا