در سومین روز از ایام ا... مبارک دهه فجر ، که با عنوان انقلاب اسلامی ، جوانان و خودباوری نامگذاری شده است دانشگا هیان دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی بر مزار 8 شهید گمنام حضور یافتند و ضمن تجلیل از مقام والای شهداء مزار شهیدان را گلباران و یک بار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید پیمان نمودند .

این مراسم با همکاری پایگاه بسیج شهدای گمنام و دفتر فرهنگ اسلامی واحد یزد و با حضور جمعی از مسئولین دانشگاه ، اساتید و کارمندان از ساعت 30 :7 صبح روز 14 دیماه 91 از درب ورودی دانشگاه آغاز و تا معراج شهدای گمنام ادامه یافت ، در این مراسم دانشگاهیان با در دست داشتن پرچم و پلاکارد و سر دادن شعار های انقلابی در بدو ورود به حسینیه شهدای گمنام دانشگاه ، با اهداء حلقه های گل و قرائت فاتحه ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند .

همچنین در ادامه این مراسم حجه الاسلام والمسلمین حرزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد یزد ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجرگفت : ایام پر برکت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور روزهای سخت مقابله نهضت امام خمینی (ره) با نظام ستم شا هی است . وی در ادامه با اشاره به اوایل دوران انقلاب ، جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس و ... گفت : در تاریخ ایران ، انقلاب اسلامی شکل گرفت و رهبر آن یک مرجع تقلید بود و این انقلاب یک فرایندی بود که معادلات دشمنان را برهم زد و یک حرکتی بر خلاف جریان نفی معنویت و توحید در عالم بوجود آمد و در برابر جریان زر سالاری و سرمایه داری قد علم کرد و جلوی این جریان ایستاد .

 

حجه الاسلام حرزاده افزود : از اوایل انقلاب تا الان ودر طول 34 سال گذشته همیشه مبارزه با ظلم و جور بوده است و حضرت امام خمینی (ره) مردم را وعده می داد که پیروزی نزدیک است ، اگر شما صبر کنید و دین خدا را یاری کنید خداوند شما را یاری می کند و پیروزی از آن جبهه حق است و 22 بهمن ایام ا... دهه فجر سال 57 زمانی بود که وعده الهی (پیروزی خون بر شمشیر ) محقق شد و وظیفه ما است که تحقق وعده الهی را یاد آوری کنیم چون برای انسان آیات و نشانه هایی دارد و موجب می شود انسان اهل صبر و شکر باشد .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پایان خاطر نشان کرد : هرکس دین خدا را یاری کند ودر مسیر حق ودر راه مبارزه با ظلم و کفر ثابت قدم باشد و نلغزد خداوند او را یاری میکندو الان با وجود تحریم ها و مسائل دیگر از دشمنان خارجی نمیترسیم و در امتحانات الهی هستیم که وحدت خود را منسجم و این انقلاب را حفظ کنیم و از خداوند متعال میخواهیم توفیق انجام وظیفه به ما عطا نماید . لازم به ذکر است این مراسم با اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران ، گل و شیرینی همراه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا