حضور پليس يزد در بازار خان ،‌ دست خلافكاران را كوتاه كرده است

گروه خبر پليس يزدفردا ـ رئيس پليس شهرستان يزد با اشاره به حضور پليس در بازار خان اين شهر ، امنيت اين بازار را نسبت به سال گذشته بسيار مطلوب ارزيابي كرد.
به گزارش گروه خبر پليس يزدفردا ، سرهنگ محمود ميرحسيني رئيس پليس شهرستان يزد در خصوص وضعيت بازار خان به خبرنگار پليس گفت : بازار خان شامل بازار زرگري ، بازار افشار ، بازار شاهزاده فاضل مي باشد که در 9 ماهه اول سال 85 و قبل از استقرار پليس از لحاظ امنيت در سطح پاييني قرار داشت به طوري که در اين مدت هفته اي يک الي 2 مورد کيف قاپي صورت مي گرفت و قفلهاي درب تعدادي از مغازه ها تخريب و همچنين براي نواميس توسط جوانان خصوصاً اتباع خارجي مزاحمت ايجاد مي شد و تعداد زيادي دست فروش و دوره گرد در مجموعه بازار قرار داشتند .


رئيس پليس شهرستان ادامه داد :اين وضعيت از ديماه سال 85 با استقرار پليس بصورت 24 ساعته به نحو شگفتي متغير شد و موجبات رضايتمندي و تشکر اهالي بازار و کسبه و صنوف مجموعه بازار و مردم را در پي داشت.

در سه ماه آخر سال 85 با حضور پليس در مجموعه بازار، 6 نفر کيف قاپ که همگي اهل وساکن کرمان و بم بودند و 5 نفر سارق زن که از داخل مغازه اجناس را سرقت مي كردند شناسايي و دستگير و به مقامات قضائي معرفي شدند


وي خاطر نشان کرد : به طور کلي با حضور پليس در اين مجموعه تخريب قفلها و دربها پايان يافت .

در راستاي دستگيري مزاحمين نواميس 22 نفر اتباع خارجي اعم از افغاني و عراقي و همچنين ايراني شناسايي و دستگير شدند و با همکاري شهرداري و پليس دست فروشان و دوره گردها جمع آوري شدند .


رئيس پليس شهرستان در پايان خاطرنشان کردند : اکثر بازاريان در 9 ماه اول سال 85 از وضعيت بازار و وقوع سرقتها و جرائم ديگر ناراضي بودند که با توجه به حضور رئيس پليس استان يزد در معيت ديگر مسئولين انتظامي يزد در جمع بازاريان و استقرار 24 ساعته پليس و پايان يافتن جرائم و رفع مشکل بازاريان ، اکثريت بازاريان از عملکرد پليس اعلام رضايت دارند.

يزدفردا  



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا