اولین جشنواره‌ شعر ولایت و انتظار که به همت کانون فرهنگی شهید حبیبیان برگزار شد، شب گذشته( 2 بهمن) با تجلیل از شاعران برتر در شهرستان بافق به کار خود پایان داد.
جشنواره‌ شعر ولایت و انتظار با حضور شاعران و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد و چند تن از شاعران اشعار خود را در زمینه مهدویت برای حاضران قرائت کردند.
جشنواره‌ شعر "ولایت و انتظار" با هدف پاسداشت سالروز امامت حضرت مهدی (عج)، ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه، تبیین ابعاد ولایت فقیه در عصر غیبت، معرفی و شناسایی شاعران جوان و تشویق آنان به فعالیت درحوزه فرهنگ مهدویت برگزار شد.
مهدی دهقان خاوری، فرماندار بافق در این جشنواره با بیان اینکه انرژی هسته ای بهانه ای برای فشار بر ایران است گفت: دنیای استکبار و در راس آنان آمریکا مشکلی با انرژی هسته ای ایران ندارند چرا که مطمئن هستند ایران بمب هسته ای نخواهد ساخت.
وی ادامه داد: دشمنان اعتقادات و باور ملت مسلمان ایران را هدف قرار داده اند و با ساخت فیلم های بسیاری در ضدیت با مهدویت در صدد سست کردن پایه های ایمان و اعتقاد مسلمانان هستند.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: پازلی که دشمن برای ما چینش می کند، تماما ضد انتظار و با القای روحیه مادی گرایی است که با نفس انتظار و مهدویت مخالف است.
گفتنی است، از نکات قابل توجه این مراسم شعر خوانی خواهران خردسال دو قلو با موضوع مهدویت بود.
جشنواره شعر ولایت و انتظار به همت کانون فرهنگی شهید حبیبیان، پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع)، حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق و هیئت منتظر المهدی (عج) برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا