در ارزیابی ها و بررسی های انجام شده از سوی استانداری یزد، روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی در بین روابط عمومی های دستگاههای اجرایی این استان رتبه برتر را  در بخش پورتال خبر کسب کرد.

به گزارش روز چهارشنبه این سازمان، در همین راستا مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در نامه ای ضمن قدردانی از تلاش های روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان، فعالیت های این بخش را ستود.

" سید عبدالمجید قائم محمدی " در این نامه از برگزاری مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر استان در آینده خبر داد و  اظهارامیدواری نمود: دستگاههای اجرایی با توجه به فرصت مناسب ایجاد شده برای انعکاس اخبار و اطلاعات مرتبط با دستگاه خود، همکاری موثری را با پورتال خبر استان داشته باشند.

با تغییر و تحولات صورت گرفته طی یکسال گذشته در روابط عمومی سازمان امور  اقتصادی و دارایی یزد، این بخش فعالیت گسترده ای را راستای انجام وظایف به خصوص اطلاع رسانی در بخش های مختلف اقتصادی آغاز کرد.

اجرای برنامه ها و سیاست های وزارتخانه، اطلاع رسانی گسترده در حوزه توزیع یارانه ها، سهام عدالت، ارتباط مستمر با بخش های اقتصادی از جمله صنعت، سرمایه گذاری، گمرک،  بورس، بیمه و بانک ها، شرکت مستمر در جلسات دستگاههای اقتصادی، برگزاری مناسبت ها، آیین های فرهنگی و مذهبی، ارتباط مستمر با رسانه ها، خبرگزاری ها و انعکاس اخبار و گزارش ها و شرکت در نشست های روابط عمومی های استان از جمله فعالیت های این بخش از سازمان در یکسال گذشته  است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا