عضو هیات داوران دومین جشنواره ملی صنایع دستی قرآنی یکی از رویدادهای بزرگ هنری کشوررا برگزاری جشنواره ملی صنایع دستی قرآنی دانست.

محمدرضا گرامی یکی از ویژگی های مهم این جشنواره را ارائه به موقع فراخوان و اطلاع رسانی مناسب  اعلام کردو گفت:حمایت مناسب مسئولین از این جشنواره باعث شد که در دومین جشنواره ملی صنایع دستی قرآنی آثارارزشمندی به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

وی ادامه داد:امسال همچنین ارسال آثارازلحاظ کمی و کیفی نسبت به دوره قبل افزایش قابل توجهی داردکه نشان می دهد هنرمندان برای این جشنواره اهمیت زیادی قائل هستند.

گرامی گفت: باتوجه به استقبال مناسب هنرمندان از این جشنواره ،بهتر است که درسالهای آینده جشنواره صنایع دستی قرآنی به صورت بین المللی برگزارگردد.

گفتنی است،نمايشگاه آثار نفيس صنايع دستی قرآنی آيات همزمان با مراسم اختتاميه جشنواره در گنجينه فرهنگ و هنر يزد در ميدان خان افتتاح می‌شود و مراسم اختتاميه و تجليل از برگزيدگان 7 بهمن‌ماه در استان يزد، بلوار دانشجو، تالار فرهنگ اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی يزد برگزارخواهد شد.

دومين جشنواره ملی صنايع دستی قرآنی آيات با هدف معرفی و شناخت بيشتر صنايع دستی مرتبط با مضامين قرآنی؛ آگاهی دادن به جامعه مخاطب درباره ارزش‌ها و تاريخ ملی هنرهای سنتی ايرانی؛ ايده‌سازی و ايده‌يابی نسل جوان برای خلق آثار جديد؛ امكان تعامل بينابين جامعه علمی ـ هنری و نسل قديم و جديد برگزار می‌‌شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا