راه کارهای تعامل و همکاری بیشتر بین حوزه هنری استان و دفتر اموربانوان و خانواده استانداری یزد درنشستی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: خانم عبد الحسین زاده مشاوراستاندار ومدیر کل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری با حضور درحوزه هنری یزد به ظرفیت های هنری موجود در این نهاد اشاره کرد و بربهره گیری بیشتر ازتوانمندیهای هنرمندان این نهاد به ویژه بانوان هنرمند دربرگزاری هرچه باشکوه ترمراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی دراستان تأکید کرد.
مسؤول کمیته بانوان ستاد دهه فجراستان با اشاره به این که هرسال یک نمایشگاه تخصصی از فعالیت ها و توانمندی های بانوان به صورت متمرکز برای بازدید عموم برپا می شد گفت: امسال با رویکردی جدید، دستگاهها و تشکل های مردمی مرتبط به صورت جداگانه و تخصصی اقدام به برگزاری نمایشگاه برای گروههای هدف خود خواهند کرد.
مشاور استانداربا اشاره به برنامه های کمیته بانوان و خانواده دردهه فجرادامه داد: این برنامه ها با شاخص های زنان و انقلاب اسلامی ، تحكيم بنيان خانواده ،رسالت و منزلت زن ، رسالت انبياء ، خانواده و بيداری اسلامی، حجاب و عفاف در پايداری انقلاب ، مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، بصیرت‌ دهی، روشنگری وبصیرت‌افزایی، هوشیاری وعدم غفلت ازحربه‌های دشمنان و مقابله با جنگ نرم اجرا می شود .
وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: اغلب برنامه ها در روز 16 بهمن که روزانقلاب اسلامی، سبك زندگی اسلامی و تحكيم بنياد خانواده نام گرفته برگزارخوا هدشد.
سرپرست حوزه هنری استان هم به نقش سازنده ومؤثربانوان درپیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: حوزه هنری برای برگزاری هرچه بهترو باشکوه تربرنامه ها و مراسم بزرگداشت یوم ا... دهه فجر انقلاب اسلامی آماده هرگونه همکاری با کمیته های ستاد دهه فجراستان ازجمله کمیته بانوان و خانواده است.
امامی میبدی بر اجرای برنامه های هنری مناسب و پرنشاط برای آشنایی هر چه بهتر بانوان و نسل جوان با ارزش ها ودستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: آحاد جامعه از جمله بانوان باید در این مراسم به ویژه درراهپیمایی یوم ا... 22 بهمن به صورت خود جوش، حضوری مؤثر و چشمگیر داشته باشند وبرگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات این مرز وبوم بیفزایند.
در این نشست همچنین در خصوص مسائل مطرح شده تصمیم گیری شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا