اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزدفردا، حميدرضا استاديان، مسئول روابط عمومی اداره‌كل زندان‌های استان يزد در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا، گفت: در رشته قرائت مرتضی سليمانی‌آذر از آذربايجان غربی، مسعود امامی از استان ايلام به ترتيب حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

وی ادامه داد: محمدصادق طالبی از يزد و سعيد ساری از كرمانشاه نيز به طور مشترك در رشته قرائت رتبه سوم را كسب كردند.

استاديان افزود: در رشته مفاهيم سيدناصر شيدی از خوزستان، علی صديقی از مازندران و عليرضا بهرام‌زاده از گيلان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در حفظ سه جزء، ابوالفضل معدل از فارس‌، محمد عابدی از تهران و سلمان فيروزآبادی از كرمان به ترتيب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول روابط عمومی اداره‌كل زندان‌های استان يزد اظهار كرد: در رشته حفظ 5 جزء نيز محمدسيلاوی از خوزستان، محمد قنبری از كرمانشاه و يوسف شكربيگی از ايلام اول تا سوم شدند.

وی گفت: در رشته حفظ 10 جزء، هادی چنانی از خوزستان، جعفر علی‌پور از خراسان رضوی اول و دوم شدند.

استاديان افزود: در رشته حفظ 20 جزء، مهدی آلبوطرفی از خوزستان، مصطفی نعمتی از لرستان، حسين راهزانی از مركزی رتبه اول تا سوم را كسب كردند.

يادآور می‌شود، در اين دوره از مسابقات 81 نفر از كاركنان زندان‌های سراسر كشور در رشته‌های قرائت، مفاهيم و حفظ سه تا 20 جزء به مدت دو روز در استان يزد به رقابت با يكديگر پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا