دوره تکمیلی تفسیر موضوعی قرآن کریم با حضور بیش از 105 نفر از مبلغین قرآن کریم در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده جعفر (ع)یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیدت انصارولایت یزد اولین جلسه دوره تکمیلی تفسیر موضوعی قرآن کریم با حضور بیش از 105 نفر از مبلغین قرآن کریم در سالن اجتماعات آستان مقدس امامزاده جعفر (ع)یزد برگزار شد.

 در این جلسه حجت الاسلام مهدوی نژاد مسئول هیئت انصارولایت و ریاست هیئت مدیره موسسه قرآن و عترت این هیات به شرح مختصری از فعالیتهای این هیأت در سالهای اخیر پرداخت .

در ادامه مدیرعامل این موسسه قرآنی به ارائه گزارشی از برگزاری دوره تفسیر موضوعی قرآن کریم از سالهای 1385 تا به بعد پرداخت و هدف از برگزاری آن دوره را تربیت مبلغین قرآنی برای محافل گوناگون قرآنی دانست.

محمد رضا حسینی برگزاری دوره تکمیلی را در حال حاضر ویژه فارغ التحصیلان آن دوره قرآنی با هدف ارتقاء سطح علمی مبلغین دانست و افزود برخی از این مبلغین قرآنی باحضور در جلسات محلی،خانوادگی و صنفی، حلقه های قرآنی تشکیل داده  و از تفاسیری همچون نمونه، المیزان و نور برای حاضرین در این جلسات سخن می گویند.

 وی  در ادامه افزود این دوره در چهار ترم ،در مدت 2سال و با تدریس استاد حاج محمدرضا شایق برگزار وبه مبلغینی که در امتحانات پایان ترم موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی پایان دوره تکمیلی ارائه خواهد شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا