معاون فرهنگی و هنری اداره كل ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری كارگاههای آموزشی تخصصی روزنامه نگاری ویژه اصحاب مطبوعات در حاشیه نخستین جشنواره مطبوعات این استان خبر داد.

 

حسن مفیدی  از برگزاری  کارگاههای تخصصی روزنامه نگاری ویژه اصحاب مطبوعات در هفته دوم بهمن خبرداد و اظهارداشت: مبانی نظری و عملی روزنامه نگاری ،گرافیك مطبوعاتی ،مدیریت رسانه و خبر در فضای مجازی از مهمترین محورهای اصلی این کارگاهآموزشی است.

 

مفیدی ارتقاء سطح كمی و كیفی اصحاب مطبوعات استان را مهمترین هدف این کارگاه آموزشی عنوان کرد و افزود: این كارگاه توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه خبر یزد برگزار می شود.

 

وی ضمن اشاره به حضور اساتید برتر کشوری در این كارگاه آموزشی تصریح کرد: این كارگاه ویژه مدیران مسئول ، خبرنگاران و دست اندركاران نشریات محلی ، خبرگزاری ها و نمایندگان رسانه های كشوری است.

 

مفیدی با بیان اینكه شركت در این كارگاه صرفا با ارائه معرفی نامه از سوی رسانه امكان پذیر بوده و به شركت كنندگان گواهی معتبر اعطا می شود و علاقه مندان اصحاب رسانه استان  می توانند جهت شركت در این كارگاه با شماره تلفن 7263477 تماس بگیرند.

 

معاون فرهنگی و هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه ضمن اشاره به برپایی نخستین جشنواره مطبوعات محلی،سرپرستی های استانی و نمایندگی خبرگزاری های استان یزد گفت: این جشنواره در 10بخش سرمقاله و یاداشت، عكس، طنز، خبر، مقاله، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی و بخش ویژه برپا می شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا