سرپرست فرمانداری بهاباد در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: راهپیمایی دشمن شكن  22 بهمن امسال باید پرصلابت تر از گذشته در سطح شهرستان برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ در جلسه ستاد بزرگداشت ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور سرپرست فرمانداری، معاون فرماندار و برخی از مسئولین ادارات در محل دفتر فرماندار بهاباد تشکیل شد، سرپرست فرمانداری بهاباد بر اطلاع رسانی به موقع برنامه ها و فعالیت های دستگاههای عضو کمیته در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار برگزاری هر چه با شکوه تر این ایام ا... شد.

"سعید عبداللهی" به وابستگی كامل ایران به غرب در دوران قبل از انقلاب اشاره كرد و گفت: این انقلاب ما را زنده كرد و هم اكنون مردم آزاده جهان ما را الگوی خود قرار داده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: این انقلاب بالاترین نعمت یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آورد و تا به حال هم باقی مانده است.

عبداللهی همچنین حضور حداكثری مردم را در مراسم های دهه فجر خصوصاً در راهپیمایی 22 بهمن خواستار شد.

در ادامه جلسه "علیرضا تیموری" معاون امور فرهنگی اداره آموزش و پرورش به عنوان دبیر ستاد دهه فجر شهرستان انتخاب و رؤسای كمیته های سیزده گانه ستاد دهه فجر و اعضای آنها تعیین شدند.

نظارت، ارزیابی و پشتیبانی- قرآن، مساجد، حوزه و روحانیت- فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی- اصناف و کارگری- ایثارگران، بسیج و امنیتی- همیاری و تشكلهای مردمی- فرهنگیان، دانش آموزی، دانشجویی، اساتید و جوانان- روستایی و عشایری- بانوان- فضاسازی و تزئینات شهری- کودک و نوجوان- ورزش- مراسم، كمیته های سیزده گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان بهاباد را تشكیل می دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا