نماینده مردم اردکان در مجلس با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری گفت: یکی از مصادیق افزایش مشارکت بالای مردم در انتخابات حضور همه احزاب و سلایق سیاسی در عرصه انتخابات است.
حضور همه احزاب سیاسی سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات است
 محمدرضا تابش پنجشنبه شب در نشست مسئولان شهرستان اردکان در شورای اسلامی شهر با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اتحاد قوا برای رفع مشکلات کشور و علنی نشدن اختلافات، اظهار داشت: در جلسه‌ای به آقای رئیس جمهور پیشنهاد دادم با حضور در مجلس شورای اسلامی باب تعامل و گفتمان را با نمایندگان باز کند و وی نیز استقبال کرد و نخستین گام را برای تعامل با مجلس شورا اسلامی برداشت.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چرا باید فضای سیاسی کشور به گونه‌ای باشد که هم نمایندگان و هم رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در همان مرحله اول مواضع، نظرات و انتقادات خود را علنی و رسانه‌ای کنند.

وی تصریح کرد: با وجود تشدید تحریم‌ها و کارشکنی برخی کشورها در خرید نفت ایران، با اتحاد، همدلی، تدبیر، خردمندی و تعامل نمایندگان و مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی، مشکلات عمیق اقتصادی کشور کاهش خواهد یافت و سال آینده می‌توانیم از بحران‌ها به سلامت عبور کنیم.

* حضور همه احزاب و سلایق سیاسی سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات است

تابش با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در خردادماه سال آینده گفت: یکی از مصادیق افزایش مشارکت بالای مردم در انتخابات از نظر مقام معظم رهبری حضور همه احزاب و سلایق سیاسی در عرصه انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ایجاد شده در زمینه معدن چادرملو اظهار داشت: جنجال‌های ایجاد شده و قطع آب معدن چادرملو توسط مردم شهرستان بهاباد بر خلاف منافع نظام و منویات مقام معظم رهبری بود و ما از این بابت متاسفیم.

* در روند کار معدن چادرملو اختلالی به وجود نیامده است

تابش گفت: خوشبختانه در روند کار معدن چادرملو اختلال چندانی به وجود نیامده و هنوز کار این مجموعه عظیم و ملی مختل نشده، اما چنانچه اختلال محسوسی در روند کار این معدن ایجاد شود به حکم وظیفه در این مسئله ورود می کنیم.

وی عنوان کرد: تمهیداتی برای تأمین آب این مجموعه توسط منابع آب زیرزمینی این شهرستان اندیشیده شده و در صورت تحقق این امر مردم بهاباد نیز دیگر دغدغه‌ای نخواهند داشت و خود را به زحمت نخواهند انداخت.

این نشست با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردکان در سالن شورای اسلامی شهر اردکان برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا