یزدفردا :حسن پور:، "مهدی دهقان" خاوری ضمن نکوداشت ۱۲ دی ، سالروز سفر خجسته مقام معظم رهبری به استان یزد اظهار داشت: این سفر علاوه بر داشتن دستاوردهای معنوی و فرهنگی، برکات مادی قابل توجهی برای استان به ویژه شهرستان بافق در برداشت.

فرماندار بافق مصوبات این سفر را برای توسعه بافق ۸۰ پروژه اعلام کرد و افزود: این مصوبات در بخش‌های مسکن محرومان و معلولان، کشاورزی، منابع طبیعی، تامین آب شرب شهری، تجهیز مساجد، ساخت خانه‌های عالم، امور ورزشی و بهداشت و درمان است.

وی پیش‌بینی اعتبارات اجرای مصوبات یاد شده را به غیر از بزرگراه یزد بافق بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر ۱۰۰درصد اعتبارات تخصیص یافته و پروژه‌های مربوطه نیز تکمیل و بهره‌برداری شده است.

خاوری تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌ها و دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری، جمعیت ۴۰ هزار نفری شهرستان بافق از نعمت آن‌ها بهره‌مند شدند.

فرماندار بافق طرح بزرگراه یزد- بافق را از مهم‌ترین مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به یزد عنوان و تصریح کرد: ۶۵ کیلومتر از این مسیر ۱۰۰ کیلومتری به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این بزرگراه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای و رونق اقتصادی و توسعه همه‌جانبه و پایدار شهرستان بافق خواهیم بود.

خاوری با اشاره به آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی بافق بیان کرد: ساخت و افتتاح این بزرگراه زمینه سفر افراد علاقمند را برای بازدید از بناهای باستانی شهرستان بافق فراهم می‌کند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا