یزدفردا:فرماندار بافق از مجموعه فرهنگی و گردشگری میدان خان و تل ماسهای صادق آباد بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی فرماندار بافق ، " فرماندار بافق" با حضور در میدان خان و کاروانسرای این میدان خواستار تسریع در بازسازی و گسترش و تبلغ میراث ماندگار بافق شد.

مهدی خاوری با تاکید بر ساماندهی بازارچه میدان خان گفت: راه اندازی بازارچه میدان خان می تواند به عنوان یک مرکز گردشگری مکانی برای کسب درآمد و اشتغال جوانان فهیم بافقی و هم مکانی برای جذب توریست و تبلیغ فرهنگ بافق و آثار تاریخی بافق باشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن میدان خان مابین آستان متبرک امامزاده عبدالله (ع) و مسجد جامع بافق گفت: امیدوارم با اراده طرحی جامع و کارآمد بتوان در آینده ای نزدیک شاهد رشد ، تبلیغ و شکوفایی این سه مرکز مذهبی ، فرهنگی و تاریخی باشیم.

فرماندار بافق بعد از ظهر امروز نیز به همراه بخشدار مرکزی از مرکز فرهنگی و گردشگری شهید برزگری روستای صادق آباد بازدید کرد .

خاوری در این بازید ضمن آگاهی از روند احداث و فعالیت این مرکز فرهنگی و تفریحی بر گسترش تبلغات این مرکز گفت: تل ماسه های روان این شهرستان یکی از بهترین و زیبا ترین تل ماسه های ریگی در استان بشمار می آید که باید سعی شود برای شناسایی این مکان گردشگری تلاش وافر شود

وی در پایان این بازدید ضمن همکاری و مساعدت جهت رفع مشکلات و تامین زیرساختهای این مکان خواستار تدوین برنامه برای جذب توریست و گردشگر از سایر مناطق استان و کشور شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا