همایش بزرگ بصیرت بمناسبت بزرگداشت 9دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور محمد علی شاه حسینی فرماندار خاتم ، پرسنل ادارات ،خانواده های شهداء ، روحانیون ،جمعی از بسیجیان و مردم در محل کانون آیت ا...خاتمی برگزار گردید 

به گزارش خبرنگار یزد فردا درخاتم  "سرهنگ محمد رضا عطائی" فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج شهرستان خاتم دراین همایش  خاطرنشان کرد: پس از حضور باشكوه مردم در انتخابات سال 88 عده‌ای با بی‌بصيرتی جريان‌های فتنه را به راه انداختند و سعی در آشوب كشور داشتند.

وی افزود: در 9 دی‌ماه صبر مردم در برابر اين جريان‌ها لبريز شد و رودخانه‌ای خروشان از حضور ملت غيور ايران در هر شهری به جريان افتاد و مردم پاسخ تمامی نامردی‌ها و تهمت‌ها را دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم ادامه داد: كسانی كه پيش از انتخابات سال 88 از رئیس جمهور ايراد می‌گرفتند، پس از انتخابات نشان دادند كه با رهبری، ولايت فقيه و اصل نظام مشكل دارند. اين افراد از روی بی‌بصيرتی و به اسم مخالفت با رئیس جمهور منتخب كارشان به مخالفت با اصل نظام رسید.

 سید حسین نورالدینی کارشناس مسائل سیاسی شهرستان خاتم هم دراین همایش تصریح کرد: مردم بصیر انقلاب اسلامی در ۹دی نشان دادند از آرمان های انقلاب خود و از ولایت دست نخواهند کشید و کورکورانه مانند مردم و خواص بی بصیرت زمان حضرت علی(ع) نخواهند گذاشت باردیگر تاریخ تکرار شود و علی خانه نشین گردد.

وی با نگاهی به حوادث صدر اسلام و زمان حکومت حضرت علی(ع) خاطر نشان کرد:طلحه ها و زبیرهای زمان را رسوا کنید کسانی که برای رسیدن به پول و مقام حاضر به همکاری با دشمنان قسم خورده نظام و پشت کردن به آرمان های امام انقلاب شدند.

نورالدینی افزود:ولی ما در ایران شاهد بودیم بعد از حرکت ننگینی که در عاشورا ۸۸ انجام دادند مشاهده کردید که مردم با یک ندای رهبری چگونه در ۹ دی آن حماسه راآفریدند و اثبات کردند کسانی که با فرزند فاطمه نباشند هیچ جایگاهی در میان مردم ندارند .

وی در ادامه با اشاره به ضرورت کسب بصیرت و افزایش بصیرت مردم و جوانان توسط خواص اهل حق گفت: بصیرت به عنوان روشنی دل ، آگاهی ، درک ، فهم و شعور لازمه یک انسان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا