نشست هم انديشي نقش بانوان و خانواده در خنثي سازي تهديدات نرم در صدا و سيماي مركز يزد برگزار شد.

اين نشست با حضور حجت الاسلام سيد محمد جواد صداقت كشفي قائم مقام مرکز، عشرت شايق مدير مقابله با تهديدات نرم بسيج سازمان صدا وسيما، تهرانی مسئول امور بانوان و خانواده مرکز یزد وعبدالحسين زاده مدير كل امور اجتماعي و مشاور امور بانوان استانداري استان يزد وجمعی از خواهران و برادران بسیجی صداوسیما برگزار شد.

در اين نشست ابتدا صداقت كشفي قائم مقام مرکز ضمن خيرمقدم به مهمانان با اشاره به فرموده پيامبراعظم (ص) به اينكه مومن هم با شمشير و هم با زبانش جنگ مي كند افزود: در جاي جاي قرآن كريم مي توان استنباط كرد كه فعاليت هاي فرهنگي يكي از مصاديق جنگ نرم مي باشد.

در ادامه شايق مدير مقابله با تهديدات نرم بسيج سازمان صدا و سيما در اين نشست گفت: جنگ نرم فراتر از جنگ سخت فعاليت مي كند و همانند جنگ سخت نيست كه فقط مرز جغرافيايي را درگير كند حوزه فرهنگي، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و امنيتي را نيز درگير مي كند.

وي با تعريف جنگ نرم به روشهاي جنگ نرم پرداخت و تفاوت جنگ نرم و سخت را متذكر شد و راديو و تلويزيون، سينما، گرافيك، موسيقي، انتشارات و نشر ديجيتال  را از جمله ابزارهاي جنگ نرم دانست و افزود: حجم راديو تلويزيون در اين راستا فوق العاده بالا است.

وي همچنين به جنگ سايبري پرداخت و آن را دست يابي دشمن به اطلاعات كشورها و ايجاد وقفه در تجارت و ايجاد خدشه در زير ساخت هاي يك كشورعنوان كرد.

جلسه هم اندیشی نقش بانوان و خانواده در خنثي سازي تهديدات نرم با همکاری امور بانوان و خانواده و بسیج صدا و سیمای یزد به مدت دو روز برگزار شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا