سیدناصر امامی میبدی سرپرست حوزه هنری استان یزد

حماسه تاریخی و جاویدان 9 دی 88 که تجلی دفاع و حمایت همه جانبه ملت ایران از ولایت مطلقه فقیه و مردم سالاری دینی بود، دشمنان فرصت طلب خارجی و غفلت زدگان داخلی را به کلی مأیوس کرد.
درحماسه 9 دی ملت حسینی برای دفاع از اسلام و انقلاب، عاشورایی به صحنه آمد و نشان داد که مردم با رهبری و ولایت فقیه پیمانی ناگسستنی بسته اند.
این حماسه فراموش نشدنی سند افتخار و برگ زرینی است برتاریخ انقلاب اسلامی ایران که با بصیرت، اتحاد و همدلی مردم آگاه وغیورایران اسلامی رقم خورد.
این روزخاطره انگیزهمچون بهاری درزمستان درذهن ها نقش بست و دنیا را خیره کرد وامام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص این روز عظیم فرمودند:« ملت بزرگ ما در روز نهم دی آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد».
در واقع این روز، یاد آورحضورمیلیونی مردم آگاه و بابصریت ایران اسلامی درحمایت از کیان و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ روزی که همه ابرقدرت ها وحامیان نظام سلطه در برابر عظمت و شکوه ملت سرافراز ایران سر تعظیم فرو آوردند.
اگرچه تبلیغات دروغین دشمنان خارجی ومنافقین وعوامل ساده لوح داخلی، حوادث غمبارعاشورای  88 را رقم زد ولی امروز این مردم بابصیرت و دشمن شناس با اتحاد حول محور ولایت فقیه و حضور آگاهانه در صحنه های حساس، به موقع غفلت زدگان را از خواب غفلت بیدار وهرفتنه ای را درنطفه خفه خواهند کرد.
امروز وظیفه فرهیختگان، نخبگان و هنرمندان متعهد و دلسوزاست که با بهره گیری ازهنر وتوانمندی خویش پیام حماسه جاودانه 9 دی را که همانا اعلام وفاداری ملت با آرمان های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی) است، برای مردم به  ویژه جوانان تبیین کنند و هنرمندان نیزبکوشند با خلق آثارهنری فاخر دستاوردهای این شکوه وهمبستگی ملی را به نسل های آینده انتقال دهند.
                    

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا