به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت :"ابوالقاسم دهقان"در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز حماسه بزرگ 9دی تفرقه اندازی دشمنان پس از انتخابات سال88 را عامل اصلی ایجاد فتنه دانست.

وی ادامه داد: اما حضور همیشه در صحنه ملت ایران که پشتیبان و یاری‌گر نظام هستند، سبب شد تا دشمنان دست از فتنه‌انگیزی بردارند و عقب بنشینند.

پیرفلک با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی با حضور هوشمندانه و آگاهانه توانستند نسبت به صیانت، حفظ و اعتبار نظام اقدام کنند، گفت:3 عامل بصیرت، درایت و همدلی رمز ماندگاری انقلاب در تمامی بحران‌های گذشته بوده است.

ابوالقاسم دهقان در ادامه از نهم دی به عنوان روز تجلی شکوه ولایتمداری یاد کرد و افزود: در تاریخ سی‌ ساله انقلاب همواره شاهد حوادث و آزمایش‌های بی‌شمار بوده‌ایم که به یاری خداوند متعال و رهنمودهای به‌موقع و روشنگرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و حمایت و پشتیبانی‌های عظیم مردمی از تمامی آن‌ها با سربلندی عبور کرده‌ایم.

وی یادآور شد: در برنامه‌های نهم دی امسال در شهرستان  باید موجی از آگاهی‌بخشی نسبت به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان برای فتنه‌انگیزی برای نسل جوان به نمایش گذاشته شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا