مشاوراستاندارومدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری یزد در دیدار با سرپرست حوزه هنری استان یزد همراهی مدیران را در پیشبرد اهداف روابط عمومی ها مؤثر دانست.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مشاوراستاندارومدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری ضمن بازدید از حوزه هنری، دردیداربا امامی میبدی سرپرست حوزه هنری استان یزد گفت: هرچند درسال های اخیر اقدامات خوبی در راستای تقویت جایگاه روابط عمومی ها صورت گرفته است، اما باید تلاش کنیم ازهمه ظرفیت ها برای تسریع در انجام فعالیت های روابط عمومی استفاده شود.


سید عبدالمجید قائم محمدی ازهمراهی مدیران نهاد ها و ادارات در زمینه ارتقای روابط عمومی ها قدردانی کرد و همراهی آنان را ازجمله دلایل موفقیت روابط عمومی ها دانست.
دبیر شورای روابط عمومی های استان یزد از تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها برای نخستین بار در استان خبر داد و با تأکید برهمکاری  وارائه نظرات کارشناسی روابط عمومی های استان در تدوین این سند گفت: سند جامع روابط عمومی ها در ارتقای روابط عمومی ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.
وی  به برگزاری هفتمین نشست آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهاد ها و ادارات استان با موضوع برنامه ریزی استراتژیک اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری این گونه نشست ها موجب تقویت کمی و کیفی عملکرد روابط عمومی ها خواهد شد و در نهایت رضایت مخاطبان را در پی خواهد داشت.
سرپرست حوزه هنری استان یزد هم در این دیدار بر تعامل هرچه بیشتر با اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری درهمه زمینه ها تأکید کرد وافزود: روابط عمومی ها نقش مؤثری در رسیدن سازمان به اهداف و مأموریت های محوله ایفا می کنند.
سید ناصر امامی میبدی با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی درعصرارتباطات واطلاعات افزود: مدیران روابط عمومی ها باید علاوه بر دانش افزایی و به روز بودن اطلاعاتشان، بیش از پیش با یکدیگرتعامل و تبادل تجربه داشته باشند و خدمات و فعالیت های دستگاه ها را به خوبی منعکس کنند. 
وی اهمیت آموزش در روابط عمومی را یاد آور شد و از آمادگی حوزه هنری استان یزد برای میزبانی نشست آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهادها و ادارات استان درآینده نزدیک خبر داد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا