یزدفردا:"پایگاه خبری نارین" به آدرس اینترنتی www.narinnews.irدر پنجم آبان ماه سال جاری، همزمان با عید سعید قربان و با پیام راهبردی حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه میبد فعالیت خود را در زمینه ی اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای شهرستان میبد آغاز کرد.

این سایت خبری با رویکردی منصفانه و بدون هیچ گونه وابستگی حزبی و سیاسی اخبار و رویدادهای مهم شهرستان میبد، استان، کشور و جهان  را در دسته بندی های جداگانه و با موضوعات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، هنری، حوادث و ... به اطلاع عموم می رساند.

این سایت خبری توانسته است در این مدت زمان کوتاه اخبار و مطالب مفیدی را که اکثراً تولیدی می باشد به خوبی منعکس نماید و مخاطب خود را جذب نماید.

پس از ورود به صفححه اصلی، در قسمت بالای سایت تازه ترین اخبار و در قسمت میانی در دوستون مجزا اخبار میبد و سایر خبرهای مهم نمایش داده می شود.

همچنین با توجه به دسته بندی مناسب خبرها، می توان هر خبر را با توجه به محدوده جغرافیایی، در بالای سایت و یا از طریق دسته بندی موضوعی در قسمت انتهایی سمت راست صفحه اصلی سایت دنبال کرد.

از نکات ابتکاری و قابل تحسین این سایت،  درج اخبار، مراسم و یادمان های شهدای شهرستان است که همراه با تاریخ ولادت و شهادت آن ها در ستونی تحت عنوان "به خاطر داشته باشیم" که در قسمت چپ ابتدای صفحه اصلی قرار دارد به اطلاع عموم می رسد.

"نارین" برگرفته از نام  نارین قلعه یا همان نارنج قلعه میبد است و عنوان سایت با اِعمال سلیقه ای جالب و با خط شکسته نستعلیق در قسمت سربرگ سایت و در زیر تصویر این کهندژ تاریخی درج شده است.

یزدفردا تولد این سایت مستقل میبدی را به مدیریت و همراهان این پایگاه خبری  تبریک گفته وبرای عزیزان آرزوی توفیق روز افزون داریم

برای ورود به  پایگاه  خبری نارین می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید

http://www.yazdfarda.com/media/news_img/image_61918.jpeg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا