دیدار سرپرست دانشگاه پیام نور استان و مدیران ستادی با آیت ا... ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

سرپرست دانشگاه پیام نور استان یزد به اتفاق جمعی از مدیران ستادی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، امام جمعه در این دیدار ضمن بیان نکات ارزشمند و مهم اظهار داشت: علم باید در کنار معنویت باشد تا اثرگذاری و ماندگاری داشته باشد و انسانها را تا ابد بیمه کند.

آیت ا... ناصری در ادامه بر لزوم برنامه ریزی برای دانشجویان تأکیدکرد و گفت: مسئولین دانشگاه باید علاوه بر خدمات علمی ببینش الهی دانشجویان هم توجه و موانع را در این زمینه ها کم کنند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی های مسئولین کشوری و استانی بویژه حضرت آیت الله ناصری در جهت توسعه فعالیتهای صورت گرفته در سطح دانشگاه افزود: ما امیدواریم همچنان حضرتعالی با ارائه رهنمودهای خود ما را در این مسیر همراهی نمایید.

"محمدرضا امینی" با ارائه گزارشی کوتاه از سوابق دانشگاه، عملکرد و برنامه های در دست اجرا دامنه فعالیت های فرهنگی، علمی و عمرانی دانشگاه را برشمرد و بر اجرای برنامه های فرهنگی و توسعه فعالیتهای قرانی تأکید کرد.

وی حضور بیش از 26 هزار دانشجو در 612 رشته محل کارشناسی، 23 رشته محل کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور را پتانسیل فوق العاده ارزشمندی برشمرد.

وی تأکید کرد: از جمله برنامه های مهم دانشگاه در سالهای آتی افزایش رشته های کارشناسی ارشد و دکتراست.

"امینی" در پایان ضمن دعوت از آیت ا.. ناصری جهت بازدید از دانشگاه پیام نور افزایش سطح علمی و فرهنگی اساتید و دانشجویان را یکی از اهداف مهم دانشگاه برشمرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا