یزدفردا:ستاد دائمي گراميداشت پيامبر اعظم(ص) دریزد تشكيل شد

ستاد دائمي گراميداشت پيامبر اعظم(ص) دراداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد تشكيل شد.

معاون فرهنگی  اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد در نشست این ستاد که با حضور دیگر دستگاههای اجرایی استان برگزارشد،گفت: امسال با هدف توجه ويژه و جدي به نبي اكرم (ص) اين ستاد علاوه بر برگزاري مراسم قرائت زيارتنامه حضرت رسول (ص) از بعيد، برنامه هاي متنوع و گسترده اي را در مناسبت هاي مختلف مرتبط با نبي مكرم اسلام(ص) اجرا مي كند.
حسن مفیدی اظهار داشت: سازمان ها و نهادهاي مختلف فرهنگي دراين ستاد عضويت دارند كه از آن جمله مي توان به سازمان صدا و سيما، سازمان اوقاف و امورخيريه، سازمان تبليغات اسلامي و دفتراموراجتماعی استانداری، آموزش و پرورش، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و شوراي سياستگذاري ائمه جمعه اشاره كرد.

وی گفت: شهرداري ، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها ،بسيج ادارات ،كانون هاي فرهنگي مساجد و جامعه اصناف از ديگر سازمان ها و نهادهاي عضو اين ستاد هستند.

وی بر ضرورت توجه جدي و پيش از پيش به تعظيم شعائر اسلامي و به ويژه بسترسازي و گسترش كمي و كيفي فعاليت هاي فرهنگي و هنري با موضوع فرهنگ نبوي(ص) تاكيد كرد.

مفیدی برگزاري پرشور مراسم مذهبي قرائت زيارت نامه نبي مكرم اسلام را در ايام رحلت آن حضرت گامي موثر در ايجاد وحدت و انسجام اسلامي و نهادينه كردن فعاليت هاي ارزنده فرهنگي در اين مورد دانست

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا