سومین کنفراس گردشگری سلامت کشور های اسلامی در بیمارستان رضوی مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد هما خورشیدی گفت : يزد با توجه به پتانسيل هاي درماني متعدد از جمله پزشكان كارآزموده و مراكز درماني مجهز در حوزه گردشگري سلامت فعال و به عنوان يكي از قطب هاي مطرح پزشكي در ايران درآمده است.

معاونت گردشگری افزود:  علاوه بر توانايي بالاي  جنبه هاي درماني در اين استان، جاذبه هاي گردشگري متعددي از جمله چشمه هاي آب گرم و ... در مناطق طبيعي آن قرار دارد كه جايگاه يزد را به عنوان يكي از مراكز درماني مطرح مي سازد.

وي با بيان اين كه توسعه اين صنعت موجب اعتلاي اعتبار و رتبه علمي كشور در بين كشورهاي منطقه و كشورهاي اسلامي خواهد شد، اظهار داشت: در اين نمايشگاه كه با همكاري بخش خصوصي برگزار شد، جاذبه هاي گردشگري  در قالب بسته هاي فرهنگي ارائه گرديد كه مورد استقبال مهمانان داخلي و خارجي شركت كننده در اين كنفرانس گرديد. 

گفتني است: سومين کنفرانس بين‌المللي گردشگري سلامت کشورهاي اسلامي در روزهاي 28 و 29 آذرماه جاري در بيمارستان رضوي مشهد با حضور دکتر محمدشريف ملک‌زاده معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا