مجموعه جوار معدنی بافق که به زودی به بهره برداری می رسد مبارک بافق باشد/ از زحمات ، تلاش ها و پیگیری های مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق در این مدت تشکر می کنم
بافق / عبداللهی :استاندار یزد در بازدید از طرح های شرکت سنگ آهن بافق مطرح کرد:مجموعه جوار معدنی بافق  که به زودی به بهره برداری می رسد مبارک بافق باشد/ از زحمات ، تلاش ها و پیگیری های  مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق در این مدت تشکر می کنم .
استاندار یزد طی هیئتی همراه با جمعی از معاونان خود  از طرح های دردست اقدام شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بازدید کرد.
امروز استاندار یزد و جمعی از معاونان خود به بافق سفر کرد و مورد استقبال امام جمعه ، سرپرست فرمانداری ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و جمعی از مسولان محلی  قرار گرفت .
محمدرضا فلاح زاده ابتدا از استخراج معدن سنگ آهن بافق بازدید کرد و با حضور در محل  پروژه های در دست اقدام آگلومراسیون ، گندله ، فولاد و طرح گازرسانی بافق روند اجرایی این پروژها را مورد بررسی قرار داد.
استاندار یزد در حاشیه این بازدید در سایت آگلومراسیون گفت: امیدواریم طبق برنامه زمانبدی شده با پیگیری های مستمر مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق و مسولان طرح آگلومراسیون تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسد.
وی افزود: مجموعه معدنی و صنعتی که در جوار هم در شهرستان بافق است حاصل تلاش و پیگیری های مدیرعامل شرکت سنگ اهن مرکزی بافق است که در این مدت تصدی مدیریت از هیچ کوششی برای تکمیل این واحد ها دریغ نکرده است .
فلاح زاده تصریح کرد: با راه اندازی این مجموعه جوار معدنی تحول اقتصادی بزرگی در این شهرستان صورت گیرد.
استاندار یزد با اشاره به طرح های در حال ساخت بیان داشت : مهم شروع کار پروژه است و زمانی که شروع شد هرچند با تاخیر باشد ولی کار به پایان می رسد.
وی افزود: با بهره برداری از این طرح های بزرگ معدنی در بافق ،تولید سنگ آهن، کنسانتره ، گندله  تا شمش فولاد و فولاد اسفنجی و سایر محصولات معدنی در این شهرستان صورت می گیرد که انشاء الله مبارک بافق باشد.
امام جمعه بافق نیز در این بازدید با تشکر از حضور استاندار یزد و معاونان وی  د ربافق گفت : اگر در شرکت سنگ آهن بافق موفقیت هایی صورت گرفته و مدیریت این مجموعه در پیشبرد کارها موثر بوده است بی شک حمایت ها و پشتیبانی استاندار و معاونان در استانداری بوده است .
حجت الاسلام سلیمانی اظهار امیدواری کرد این همراهی و پشتیبانی های استاندار و همکاران وی برای تحقق اهداف مدیریت شرکت سنگ آهن بافق تا بهره برداری از این طرح های جوار معدنی که شکوفایی اقتصادی را برای بافق به همراه دارد ، همواره مستمر و پایدار باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا