یزدفردا :معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد، در "سیزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور" به عنوان مدیر نمونه فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.
شهرام شكوهي معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد به دلیل سابقه طولانی اجرایی در حوزه­های مدیریت تکنولوژی، نقش مسقیم و مؤثر در راه­اندازی مرکز نوآوری و مراکز رشد متعدد، ارائه مقاله در کنفرانس­ها و همایش­های علمی در داخل و خارج از کشور، از میان رقبای متعدد به عنوان مدیر نمونه فناوری کشور انتخاب شد .
این جشنواره که هرساله با هدف فرهنگ­سازی و معرفی الگوهای برتر ملی در عرصه تحقیقات و فناوری و همزمان با هفته پژوهش و فناوری برپا می­شود در سال جاری نیز با شعار "پژوهش تقاضا محور و تولید دانش بنیان، زیربنای اقتصاد مقاومتی" و با استقبال شایان توجه از سوی عموم موسسات آموزش عالی، مراکز پژوهشی و پارک­های علم و فناوری برگزار گردید.
در بخش بخش تجلیل از فناوران برتر ، بر اساس آیین­نامه­های ارزیابی ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از میان پارک­های فناوری، مراکز رشد، شرکت­های فناور و مدیران فناوری، مراکز، موسسات و افراد حقیقی برتر انتخاب شده و معرفی می­شوند.
در فرآیند انتخاب مدیران فناوری برتر، سوابق اجرایی نظیر تأثیر در ایجاد ساختارهای جدید فناوری، نقش مؤثر در پیشبرد فناوری و تولید دانش­بنیان در ابعاد ملی و نیز کارنامه علمی کاندیداهای دریافت این جایزه معتبر مورد ملاحظه داوران و راهبران جشنواره قرار می­گیرد.
این عنوان با ارزش در مراسم اختتامیه "سیزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور" که با حضور معاون اول رئیس جمهور، دکتر کامران دانشجو، وزیر علوم تحقیقات و فناوری و سردار وحیدی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار گردید، به مهندس شهرام شکوهی اعطا گردید.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا