دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد برگزار شد


دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد با حضور اکثریت اعضاء در سالجاری برگزار شد.


به گزارش يزدفردا به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی اظهار داشت : محقق شدن اتحاد ملی و انسجام اسلامی نیازمند به اعتقاد قبلی و عمل با برنامه است.
وی با اشاره به اینکه اگر می خواهیم اتحاد ملی و انسجام اسلامی در کشور تحقق یابد باید از حرف و صحبت خارج شویم ، تصریح کرد : سعه صدر و تحمل یکدیگر پشتوانه اتحاد ملی و انسجام اسلامی است.
وی در ادامه با ذکر این نکته که پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه امام خمینی ( ره ) به ثمر رسیده ادامه داد : انقلاب اسلامی مدیون امام خمینی ( ره ) است که با اخلاص در زندگی جزء خدا کس دیگری را ندید.
حجت الاسلام صدوقی اضافه کرد : بعد از فوت امام راحل نیز مجلس خبرگان رهبری در تصمیمی درست و عاقلانه مقام معظم رهبری را انتخاب نمود که ایشان همچنان ادامه دهنده راه امام خمینی ( ره ) هستند.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تربیت شده مکتب امام راحل است ، گفت : با شناختی که مقام معظم رهبری از امام راحل داشت در حال حاضر این انقلاب با درستی و شناخت ، رهبری شده است.
گفتنی است در پایان این جلسه هر یک از اعضاء برنامه های دستگاههای خود را در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی بیان نمودند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا