یزدفردا: نفر اول مسابقات قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد(مدهامتان) با بیان اینکه خانواده ها باید اهمیت بیشتری به قرآن بدهند گفت: قرآن باید در متن زندگی مردم وارد شود.
مهدی شایق، نفر اول مسابقات کشوری قرآن مدهامتان سطح برگزاری این مسابقات را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: سطح برگزاری این مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود.
وی با تاکید بر استفاده از فرصت حضور شرکت‌کنندگان این جشنواره در کنار اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات اکثرا حاضران در مسابقات اوقاف بودند که در مرحله کشوری این مسابقات نیز حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه‌ داوران نیز همگی داوران بین‌المللی بودند لذا سطح مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود؛ خواستار برگزاری کارگاره و جلسات هم اندیشی در حاشیه برگزاری چنین همایش هائی شد.
شایق ادامه داد: خانواده ها باید هماهنگونه که به کلاس زبان برای فرزندان خود اهمیت می دهند به قرآن نیز توجه داشته و زمینه حضور آنان در کلاس های قرآنی را فراهم کنند.
وی با تاکید بر تبلیغات بیشتر برای معرفی قرآن خاطرنشان کرد: قرآن باید در عمل وارد متن زندگی مردم شود.
در جشنواره قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد (مدهامتان) بیش از 36 هزار نفر شرکت داشتند و در نهایت 220 نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.
گفتنی است؛ شایق از نخبگان قرآنی استان یزد؛ رتبه اول رشته ترتیل مسابقات قرآن دانشجویان کشور، رتبه سوم رشته ابتهال جشنواره کشوری مدهامتان و رتبه اول مسابقات استانی قرآن در رشته ترتیل در دوره های مختلف را در کارنامه خود دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا