در مراسمی با حضور معاون اجرایی اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد سید ناصر امامی میبدی به عنوان سرپرست حوزه هنری استان یزد معرفی و از خدمات محمد رضا نیکونژاد رئیس قبلی این مرکز قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد:در این مراسم که سیفی فرماندار یزد، عادل مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری و جمعی از هنرمندان استان حضور داشتند، معاون اجرایی اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص هنر گفت: اگر چه هنرمندانی که در رشته های مختلف هنری فعالیت می کنند برای ما مورد احترام هستند ولی با توجه به آن چه که بر ما تکلیف شده است ، ما با هنرمندانی کار می کنیم که در راستای اهداف انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) فعالیت می کنند. فلاح ضمن قدردانی ازخدمات محمدرضا نیکونژاد در مدت مسؤولیت در حوزه هنری استان یزد افزود: وی با بهره گیری از توانمندی هنرمندان و همکاران خود کارآیی خوبی داشته است.  وی همچنین با اشاره به سوابق مدیریتی وهنری آقای امامی میبدی گفت: با توجه به سوابق مدیریتی ایشان انتظار حوزه هنری و جامعه هنری استان از آقای امامی میبدی بیشتراز مدیران قبلی است که امیدواریم با عنایت خداوند و بهره گیری از ظرفیت های موجود در استان و همکاری هنرمندان، یزد به جایگاه واقعی خود در عرصه های هنری دست یابد و بیش از پیش در زمینه تولید هنرهای اسلامی و ارزشی گام برداشته شود. معاون اجرایی اداره کل امور استان ها و مجلس حوزه هنری ، تعامل و همکاری بیش از پیش با هنرمندان پیش کسوت ، باسابقه و متعهد را یکی از راه های تحقق اهداف هنرارزشی دانست وبر تبادل تجربه ها میان هنرمندان جوان و این قشرتأکید کرد. فلاح با قرائت حکم سید ناصرامامی میبدی گفت :شناسایی، جذب و پرورش جوانان مستعد و متعهد و خلق آثار ارزشی و فاخراز اهداف حوزه هنری است.
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هم در این مراسم گفت: شاید در کشور حوزه های مختلفی باشند که در زمینه هنرفعالیت می کنند اما بر اساس فرمایش امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه ای که می تواند روی ارزش ها و مبانی دینی و اسلامی و آن چه که در نظام اسلامی ما مد نظر است کار کند، حوزه هنری است. رضایی عملکرد حوزه هنری استان در سال های اخیر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حوزه هنری استان یزد در زمینه های مختلف هنری و مناسبت های خاص، گام های مؤثربرداشته و مسئولان وهنرمندان حوزه نیزدر این گونه برنامه ها همگام و هماهنگ با نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت ارشد استان فعالیت کرده اند. وی تعامل و همکاری بین حوزه هنری ، دانشگاه ها و آموزش و پرورش در جهت شناسایی استعداد های هنری را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری هر چه بیشترمسئولان استانی و مدیران حوزه هنری کشور و همچنین تعامل هنرمندان گام های مؤثر تر و مطلوب تری در زمینه هنر استان برداشته شود.
در این مراسم سید ناصر امامی میبدی سرپرست حوزه هنری استان یزد به بیان برنامه ها ی خود پرداخت و گفت: جذب حداکثری هنرمندان ، برنامه ریزی بر اساس نیاز و خواست هنرمندان و ارتباط مستمر و مؤثر با نهاد های مرتبط و غیر مرتبط ازجمله اهداف آتی حوزه هنری استان یزد است. محمد رضا نیکونژاد رئیس قبلی حوزه هنری استان یزد هم در این مراسم گزارشی ازعملکرد 18 ماهه خود دراین نهاد ارائه کرد. در این مراسم همچنین نمایندگان هنر مندان به تبیین دیدگاه های خود پرداختند و مطالبی را در خصوص فعالیت های صورت گرفته در حوزه هنری استان بیان کردند.
یادآور می شود: سیدناصر امامی میبدی پیش از این مشاور هنری استاندار یزد بود. وی همچنین فرماندار شهرستان خاتم وریاست و عضویت در دوره های دوم و سوم شورای اسلامی شهر میبد و همچنین سابقه تدریس رشته های هنری در دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان را در کارنامه خود دارد.
گفتنی است: مهندس نیکونژاد به عنوان مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری یزد ودبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی برنامه پنج ساله شهرداری یزد مشغول فعالیت است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا