یزدفردا :در پی انتشار خبر تودیع و معارفه فرمانده پایگاههای مقاومت سنگ آهن و چاه گز در یزدفردا فرمانداری بهاباد با ارسال جوابیه ای به یزدفردا ضمن غیر قانونی خواندن این انتصاب انتشار خبر آن را نیز تهییج افکار عمومی دانسته و در پایان نیز بر پیگیری موضوع از طريق مراجع ذيربط و قانوني تاکید نموده اند .

 یزدفردا :در پی انتشار خبر  تودیع و معارفه فرمانده پایگاههای مقاومت سنگ آهن و چاه گز در یزدفردا فرمانداری بهاباد با ارسال جوابیه ای به یزدفردا ضمن غیر قانونی خواندن این انتصاب انتشار خبر آن را نیز تهییج افکار عمومی دانسته و در پایان نیز بر پیگیری  موضوع از طريق مراجع ذيربط و قانوني تاکید نموده اند .

یزدفردا ضمن استقبال از تهدید فرمانداری محترم جوابیه ارسالی فرمانداری بهاباد را عینا منتشر می نماید :

مديرمسئول محترم سايت خبري يزدفردا

با سلام و احترام

          با صلوات بر محمد(ص) و آل طاهرينش و ضمن تشكر و عرض خسته نباشيد خدمت مديريت و خبرنگاران محترم سايت وزين يزدفردا، به استحضار مي رساند روز دوشنبه مورخ 20/9/91 خبري تحت عنوان توديع و معارفه فرمانده پايگاه هاي مقاومت سنگ آهن و چاه گز در سايت يزدفردا منتشر گرديد.

اين خبر حاكي از معرفي آقاي مرشدزاده به عنوان فرمانده پايگاه مقاومت بسيج معدن چاه گز از طرف فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق مي باشد.

همان طور كه اطلاع داريد معدن چاه گز در حوزه جغرافيايي شهرستان بهاباد واقع گرديده و بر اساس قانون و مقررات مي بايست معرفي فرمانده پايگاه مذكور از طرف فرماندهي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان بهاباد و در اين شهرستان صورت گيرد، ليكن انجام اين عمل غيرقانوني، كه خداي ناكرده ممكن است باعث بروز اختلاف بين مردم شريف اين دو شهرستان همجوار شود، و انتشار خبر آن باعث تهييج احساسات مردمي شده و موجي از اعتراضات خانواده معظم شهدا، بسيجيان، اعضاي شوراي اسلامي شهرستان و ساير اقشار مختلف مردم را بدنبال داشته است.

رسيدگي به اين مسئله از طريق مراجع ذيربط و قانوني در حال پيگيري جدي مي باشد. لذا خواهشمند است جهت تنوير افكار عمومي جوابيه اين فرمانداري را در سايت يزدفردا منتشر فرماييد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا