یکصد و هفده نفر از نونهالان پیش دبستانی پسرانه و دخترانه هدی در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، مسئول مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده سید جعفرمحمد (ع) یزد در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بر اساس منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر تبدیل بقاع متبركه به قطب های فرهنگی ، باید از ظرفیت معنوی این بخش در روند فرهنگ سازی اسلامی نهایت بهره وری را ایجاد کرد.
حجت الاسلام محمد علی زحمتكش افزود: یكی از راههای این حركت ایجاد مجموعه هایی است كه مركز فرهنگی تفریحی بچه های آسمان امامزاده سید جعفر محمد ع یزد یكی از این مراكز است.
وی ادامه داد: همچنین در اردوهای یك روزه كه با مشاركت پیش دبستانی ها و مراكز آموزشی استان برگزارمی شود ، برای دانش آموزان برنامه های از جمله قصه گویی ، قرائت قرآن،نمایش كلیپ ، مسابقه و اهدای جوایز و زیارت حرم مطهر و... انجام می شود.
زحمتکش گفت: اجرای این برنامه های جنبی باعث شده تا اقشار مختلف مردم در یك فضای آرامش و آسایش فكری و روحی به دور از هیاهوی زندگی روزمره ضمن اتصال با منبع فیض الهی و بهره گیری از ادعیه و عبادات در بقاع متبركه حضور یابند.
وی افزود: استان دارالعباده یزد حسینیه ایران و پایگاه ارادتمندان اهل بیت ع است و امامزادگان و بقاع متبركه این دیار قطعا می تواند به عنوان یكی از قطب های فرهنگی نقش تاثیر گزاری داشته باشند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا