سرپرست دبیرخانه کانون مساجد استان یزد در جریان سفر به شهرستان بافق در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در نشست هم اندیشی با مدیر مسئولان کانون های مساجد این شهرستان شرکت کرد.
محسن رستگاری، سرپرست کانون مساجد استان یزد در جمع مدیرمسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بافق خواستار پیروی کامل از امام جماعت مسجد به عنوان رکن اساسی مسجد و کانون شد و افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با سایر بخش های مسجد نظیر هیات امنا و بسیج نیز همکاری و تعامل داشته باشند.
رستگاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید برای اجرای طرح های فرهنگی در مسجد برنامه ریزی داشته باشند و در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مسجد بکوشند.
سرپرست دبیرخانه کانون مساجد استان یزد در ادامه خواستار حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه فضای مجازی شد و اظهارداشت: تقویت برنامه های قرآنی و ایجاد ساختار داخلی مناسب برای کانون ها باید در مساجد در دستور کار قرار گیرد یابد.
وی اظهارداشت: کانون مساجد برای شناسائی و حمایت از نخبگان مسجدی بانک های اطلاعاتی شناسائی نخبگان را ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی نخبگان روستائی و شهری، گروه های نمایشی و نشریات نمونه ای از بانک های اطلاعاتی برای شناسائی نخبگان مسجدی در عرصه های مختلف است.
گفتنی است، سرپرست دبیرخانه کانون مساجد استان یزد در شهرستان بافق علاوه بر نشست هم اندیشی با اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از کانون های مختلف فرهنگی هنری مساجد این شهرستان بازدید کرد.
گفتنی است، 21 کانون فرهنگی هنری درمساجد شهرستان بافق فعالیت می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا