تودیع و معارفه فرمانده پایگاههای مقاومت سنگ آهن و چاه گز

در مراسی با حضورامام جمعه ، سرپرست فرمانداری جواد عسکری و محمد مرشدزاه به عنوان فرمانده پایگاههای مقاومت سنگ آهن و چاه گز معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، طی مراسمی و با حضور امام جمعه ، سرپرست فرمانداری ، بخشدار مرکزی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و تنی چند ازمسئولین شهرستان بافق فرمانده پایگاههای مقاومت نبی اکرم(ص) سنگ آهن و سنگ آهن چاه گز معرفی شدند.

امام جمعه بافق با تاکید بر برگزاری رزمایشها و مانورهای بسیج تصریح کرد : همین رزمایشهاست که می تواند تحریم ها را بشکند و جلوی تهاجم دشمن را بگیرد .

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اهداف این رزمایشها گفت : جوانان و بسیجیان باید مدیریت داشته باشند و هرگز علم و فنون جبهه و جنگ را فراموش نکنند.

وی با درخشش پایگاههای مقاومت بسیج در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: شهرستان بافق با داشتن بسیجیان فعال و  همیشه در صحنه جزء افتخار آفرینان شهرستان تلقی شدند.

سرهنگ "بمانعلی باقیان" هدف از برگزاری این رزمایش‌ها را حفظ آمادگی دفاعی و نمایش توان رزمی بسیج عنوان کرد و گفت: در این رزمایش‌ها، عملکرد گردان های بیت المقدس و عاشورا مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با بیان اینكه شاكله گردان های بیت المقدس حلقه های شجره طیبه صالحین است، افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این رزمایش ها این است كه به صورت متمركز در یك زمان و به صورت غیرمتمركز مكانی در اقصی نقاط شهرستان انجام می شود.

باقیان گفت : آنچه در تاریخ در خصوص عاشورا خوانده ایم را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و بسیج همان شجره طیبه ای است كه ادامه عاشوراست و خط عاشورا در آن جاری است.

وی با اشاره به برنامه های طرح ریزی شده در این رزمایش گفت: برنامه های این رزمایش شامل دفاع از كوی و برزن، امداد و نجات، مقابله با اغتشاشات، دفاع از مراكز حساس، ایست و بازرسی، كمین و ضدكمین براساس طرح های مصوب بوده و بسیجیان شهرستان بافق ، با توجه به تهدیدات داخلی این رزمایش را انجام دادند.

 در پایان این مراسم "جواد عسکری" و "محمد مرشدزاده" به عنوان فرماندهان پایگاه های مقاومت نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن و پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معدنی سنگ آهن چاه گز منصوب شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا