اين نشست در راستاي توصيه هاي وزير نيرو و مديرعامل شركت مادر تخصصي مديريت منابع آب ايران مبني بر تعامل مؤثر با نمايندگان استان در مجلس با حضور محمد صالح جوكار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي و رئيس مجمع نمايندگان استان، مديرعامل، معاونان و مديران شركت آب منطقه اي برگزار شد.

حسين غفوري مديرعامل شركت خلاصه اي از وضعيت منابع آب استان و گزارش عملكرد شركت در حوزه هاي  مختلف شركت را تشريح نمود.

در ادامه محمد صالح جوكار با اشاره به وضعيت توسعه استان در بخش صنايع گفت: ميزان توسعه استان، به احداث زيربنا و زيرساخت ها به ويژه مسئله آب بستگي دارد و در بحث تخصيص و تأمين آب در بين شهرستانها بايستي به عدالت رفتار شود. وي در بخش ديگر سخنان خود برآورد نيازهاي آتي آب استان در بخش صنعت و خدمات را مورد تأكيد قرار داد و اظهار داشت: شما به عنوان متولي آب استان براي تأمين آب در برنامه توسعه پنج ساله پنجم و ششم كشور برنامه ريزي و نيازهاي آبي را برآورد و راههاي تأمين آب را نيز پيش بيني نماييد.
شايان ذكر است: مشكلات و راهكارهاي پيشنهادي نيز توسط شركت كنندگان در اين جلسه مطرح شد و در پايان مديرعامل شركت از نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي به خاطر همراهي و حضوردر اين جلسه قدرداني نمود و ابراز اميدواري كرد كه توصيه هاي وي براي مجموعه آب منطقه اي راهگشا باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا