انتشار 13 جلد كتاب و پنج جزوه آموزشی در مهد قرآن يزد
يزدفردا : مهد قرآن استان يزد، در سال جاری اقدام به تهيه و انتشار 13 جلد كتاب آموزشی و پنج جزوه آموزش قرآن كرده است.

حجت‌الاسلام«‌ محمدرضا مطهريان» مدير مهد قرآن استان يزد در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، ضمن اعلام اين خبر افزود: در حال حاضر دو جلد از كتاب «‌با خدای مهربانم» ويژه گروه پيش‌دبستانی مكتب‌القرآن و گروه سنی شش و هفت‌سال به چاپ رسيده و يك جلد از اين كتاب نيز تا مردادماه منتشر می‌شود.

وی در ادامه تصريح كرد: اين كتاب شامل آموزش حفظ و تفسير سوره‌های جزء سی‌ام قرآن كريم همراه با قصه و نقاشی طراحی شده است.

مطهريان در ادامه به چاپ كتاب « گل برای گل»‌ اشاره كرد و گفت:‌ اين كتاب نيز شامل دو جلد كتاب آموزش حديث است كه در حال حاضر اين عناوين منتشر شده و در كلاس‌های مهد قرآن تدريس می‌شود.

مدير مهد قرآن استان يزد درباره ديگر كتاب‌های اين منتشر شده توسط اين مهد قرآن،‌ افزود: كتاب ديگر كتاب قرآن و شكوفه‌ها است كه در سه جلد طراحی شده است.

وی ادامه داد: اين كتاب نيز كه شامل آموزش تفسير قرآن كريم است با نقاشی‌های زيبا تزئيين شده و به روايت داستان‌های قرآنی می‌پردازد.

مطهريان يادآور شد: در حال حاضر دو جلد از اين كتاب‌ها منتشر شده و جلد سوم نيز آماده چاپ است.

وی درباره ديگر كتاب‌ها و جزوات آموزشی اين مهد گفت: جزوه‌های آشنايی با 12 امام معصوم(ع), رياضيات در قرآن، آداب مهمانی و سلام از ديگر جزواتی است كه به همت كارشناسان واحدهای كار اين مهد قرآن طراحی و منتشر شده‌اند.

وی اظهار كرد: همچنين پنج جزوه آموزشی نيز توسط كارشناسان برای تدريس در كلاس‌های مهد قرآن تدوين و طراحی شده كه اين جزوات هم اكنون در كلاس‌ها مورد استفاده قرار می‌گيرد.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا