طبس- سرپرستی یزدفردا: به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور طبس، گروه زمین شناسی این دانشگاه در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و زمین شناسی که از 29 آبان لغایت 2 آذر ماه 91 در مشهد مقدس برگزار گردید، موفق به کسب غرفه نمونه تخصصی نمایشگاه شد.

شرکت در این نمایشگاه به میزبانی دانشگاه پیام نور طبس و سرپرستی سرکار "خانم یحیی شیبانی" عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور طبس و با همکاری شرکت های زغال سنگ پروده، فجر مزینوی طبس، فلورین 1 و 2 کمر مهدی، شرکت گروه معدنی پردیس صدرپاژ، گروه معدنی سوراوجین عقیق و شرکت دانش بنیان صنعت شمس طبس انجام شد.

غرفه دانشگاه پیام نور طبس در این نمایشگاه با هدف ارتباط صنعت و دانشگاه، معرفی قابلیت های معدنی و زمین شناسی طبس به عنوان بهشت زمین شناسی ایران، جذب سرمایه گذاران در طرحهای معدنی طبس و به منظور تجاری سازی پروژه های معدنی دانشگاه و سایر شرکت های معدنی ایجاد گردید.

ضمنا در این نمایشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور طبس به ارائه دستاوردها و اختراعات خود در زمینه های زمین شناسی و معدنی پرداختند.

گفتنی است: نمایشگاه بین المللی امسال بالغ بر 250 غرفه در زمینه های صنعت و معدن، فلزات و ماشین آلات شرکت داشتند که مورد بازدید و استقبال صنعت گران و سرمایه گذاران از جمله؛ مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن و تجارت، رئیس حوزه صنایع و معادن غرب افغانستان و چین قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا