رئيس سازمان بازرگاني استان يزد با اعضاي جديد هيأت رئيسه اتحاديه‌هاي صنفي ديدار كرد

يزدفردا :رئيس سازمان بازرگاني استان يزد در ديدار اعضاي هيأت رئيسه اتحاديه‌هاي صنفي در محل اتاق بازرگاني، بر حضور پررنگ در انتخابات اتحاديه‌ها‌‌‌،ايجاد تحول جدّي در نظام صنفي، ارتباط تنگاتنك با مجامع و بازرگاني، بررسي و انعكاس مسائل و مشكلات واحدهاي صنفي و رعايت كرامت اصناف و كسبه تأكيد كرد 

به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي سازمان بازرگاني استان يزد : اسكندري با تشكر از همكاري و تعامل هيأت رئيسه اتحاديه‌هاي صنفي با سازمان بازرگاني در جهت اجراي بهينه سياست‌هاي تنظيم بازار، نقش اساسي و محوري اصناف و كسبه و در رأس آنها مديران سازمان‌هاي صنفي در طرح تنظيم بازار را حائز اهميت تلقي كرد.

رئيس كميسيون نظارت اضافه نمود: براي انجام فعاليت‌هاي صنفي مي‌بايست ساختارهائي تعريف كرد و اين ساختار بايد در آن يك تحول جدّي ايجاد نمود تا بتوان مطالبات خود را به صورت منسجم درخواست كرد.

در اين نشست كه اعضاي انجمن نظارت بر انتخابات اتحاديه‌هاي صنفي نيز حضور داشتند، اسكندري اضافه نمود: مسئولين اتحاديه‌هاي صنفي از آنجائي كه به مشكلات اصناف آشنا هستند، لازم است اين مشكلات را به مجامع و بازرگاني انعكاس بدهند. زيرا چنانچه مشكلات را به عنوان يك درد شناسائي كرديم، درمان آن نيز آسان خواهد بود.در پايان جلسه هر يك از مسئولين اتحاديه‌ها مسائل و مشكلات اتحاديه خود را عنوان نمودند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا