راه اندازي سيستم مديريت و نظارت بر مصوبات سفر رياست جمهوري، در استان يزد



به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد ، به منظور پيشگيري و اجرايي شدن مصوبات سفر رياست جمهوري و هيئت وزيران به استان يزد سيستم مديريت و نظارت بر مصوبات سفر تهيه و بر روي شبكه دولت الكترونيك استان نصب و راه اندازي شد.

به كمك اين سيستم اطلاعات مربوط به مصوبات سفر و برنامه زمانبندي اجراي هر پروژه در بانك اطلاعات جمع آوري شده و دستگاه هاي اجرايي درصدد پيشرفت برنامه هاي خود را در پايان هر هفته بر روي اين سيستم درج مي كنند و در پايان هر 500 گزارش وضعيت پيشرفت پروژه ها از طريق استانداري به نهاد رياست جمهوري ارسال خواهد شد.




با اين سيستم مديران ارشد استاني و نيز مديران ستادي در نهاد رياست جمهوري و وزارتخانه ها وضعيت پيشرفت و با مشكلات موجود در پيشرفت اجراي مصوبات سفر را در اختيار داشته و مي توانند بر اساس آن تصميمات بر مصوبات سفر رياست جمهوري كه صبح امروز با حضور كارشناسان دستگاه هاي اجرايي در محل پارك علم و فناوري استان برگزار شد.

معاون عمراني استانداري در سخناني مصوبات جلسه هيئت وزيران در يزد را بسيار خوب و زير بنايي ارزيابي كرد و گفت: يكي از راههاي اجرايي شدن مصوبات، پيشرفت فيزيكي است.

سيد عليرضا نبوي زاده اظهار اميدواري كرد: راه اندازي سيستم مديريت و نظارت بر مصوبات سفر رياست جمهوري به اجرايي شدن اين مصوبات شتاب بخشد وي گفت در اين راستا حوزه هاي معاونت استانداري با دستگاه هاي زير مجموعه خود جلساتي را برگزار و تصميمات لازم را اتخاذ نموده اند.

همچنين مدير كل دفتر فني استانداري گفت روزانه در ادارات استان اطلاعات فراواني توليد مي شود كه بايد مديريت گردد و مورد ارزيابي قرار گيرد تا براي پيشبرد اهداف و برنامه ها استفاده شود.

مهدي سالاري با تأكيد بر لزوم اطلاع رساني مناسب و مستند سازي فعاليتهاي دستگاه هاي اجرايي گفت: در سال گذشته 1878 پروژه عمراني در استان تعريف و مبلغ 121 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است.

وي اضافه كرد: با اين نرم افزار (سيستم مديريت و نظارت بر مصوبات سفر) مي توانيم كل پروژه ها را مديريت كنيم.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا