یزدفردا:در شوراي اداري اداره تعاون روستايي شهرستان يزد از 4 نفر از مديران عامل تعاونيهاي روستايي و كشاورزي نمونه اين شهرستان قدرداني شد. ارائه خدمات مطلوب به اعضاء، خريد محصولات مازاد بر مصرف كشاورزان و كارآمدسازي تعاونيها از جمله شاخصهاي ارزيابي اين تعاونيها است.

بنا به گزارش روابط عمومی اداره تعاون روستايي شهرستان يزد، طی جلسه شوراي اداري اين اداره از زحمات آقایان محسن اسماعيل زاده مديرعامل اتحاديه شركتهاي تعاوني روستايي شهرستان يزد، حسين رسمي مديرعامل شركت تعاوني كشاورزي دامداران شهرستان يزد، محمدعلي ميرجليلي مديرعامل شركت تعاوني روستايي ابرار شاهديه و حسن آمون مديرعامل شركت تعاوني روستايي رستاق قدرداني شد.

در این نشست که در محل سازمان تعاون روستایی استان یزد برگزار شد، مسئول دفتر حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان تعاون روستايي استان، رئيس و كاركنان اداره تعاون روستايي شهرستان یزد و مديران عامل تعاونيهاي روستايي و كشاورزي این شهرستان حضور داشتند.

گفتنی است در این جلسه مسئول دفتر حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان ضمن تبريك اعياد ذي الحجه بر ايجاد روحيه تعاون و حفظ آن در جامعه تأكيد كرد. حجت الاسلام و المسلمين بهشتي پور وحدت و همدلي را رمز موفقيت و پیروزی در جامعه اسلامي عنوان كرد و گفت اين موضوع در فعالیتهای اقتصادي، بازرگاني و كشاورزي نيز صادق است.

در ادامه رئيس اداره تعاون روستايي شهرستان يزد از مديران عامل خواست تا با برنامه ريزي صحيح و اصولي زمينه جذب تسهيلات و كمك هاي فني و اعتباري جهت اجراي پروژه هاي زيربنايي را فراهم نمايند.

عليرضا اسماعيلي توسعه خدمات تعاونيهاي روستايي و كشاورزي را در روستاها خواستار شد و از مديران عامل خواست تا با جديت و تلاش بيشتر در راستاي تحقق شعار سال گام بردارند. در پایان مراسم به هریک از مدیران عامل تعاونیهای روستایی و کشاورزی نمونه لوح تقدیر و جوایزی اهداء شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا