یزدفردا:فرماندار در جلسه توجیهی طرح شبنم گفت این طرح بزرگ‌ترین مانع برای قاچاق کالا است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،" ابوالقاسم دهقان" در جلسه توجیهی طرح شبنم که با حضور  امام جمعه، معاون بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت استان یزد، اصناف و بازاریان تفت برگزار شد با اشاره به مزایای طرح بزرگ شبنم که یکی از طرح‌های خوب اقتصادی برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز است، افزود:این طرح برای کنترل کالاهای وارداتی به کشور و تشخیص اجناس بدلی از اصل و به نفع مردم و فروشندگان اجرا می‌شود.
وی افزود: آنچه که مسلم است اجرای این طرح با همکاری و همراهی مردم و بازاریان بهتر و سالم‌تر برگزار خواهد شد و در پیشرفت و توسعه صنعت و تولید موثر خواهد بود.
حجت الاسلام محمدرضا مدیح با بیان اینکه طرح شبنم یکی از کارهای بزرگ اقتصادی است گفت: ما در دنیایی زندگی می کنیم که دشمن هم به خون ما تشنه است و هم به پول ما مشتاق و با تبلیغات کذایی، مردم ما را به خرید کالاهای خود تشویق می نمایند.
وی با بیان اینکه دشمنان در حوزه های مختلف سیاسی، امنیتی، جنگ تروریستی، اقتصادی و ... هر لحظه و هر ساعت در حال توطئه برای ما هستند، افزود:اگر خدای ناکرده با کوتاهی و سهل انگاری به اندازه یک روزنه به این حوزه ها راه پیدا کنند مطمئن باشید از هیچ کوششی برای ناامنی و جنگ داخلی دریغ نخواهند کرد.
امام جمعه تفت ادامه داد: متاسفانه کالای خارجی به مذاق مردم ایران خوش تر می آید تا کالای داخلی و این می تواند راه را برای ورود به روزنه حوزه های مختلف ایران باز نماید، پس هرکس غیرت اسلامی- ایرانی و شیعی دارد باید مذاق خود را بر جنس خارجی عوض نماید.

 زارع ، معاون بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت استان یزد هم در مورد طرح شبنم توضیح و جمع حاضر را با این طرح آشنا کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا