نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در کشور ایران حسین فهمیده های زیادی وجود دارد که دنباله رو شهید فهمیده هستند و علم او را در دست گرفته اند.

اعظم السادات ميرجليلي ---خبرنگار يزد فردا: --  محمدصالح جوکار در مراسم یادواره شهدای شهرستان صدوق و 44 شهید دانش آموز این شهرستان افزود: در کشور اسلامی ایران حسین فهمیده های زیادی به عنوان نخبه های علمی، سیاسی، ورزشی و... هستند که به عنوان سرمایه های این کشور در خدمت اسلام ، انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.


وی ادامه داد: ما باید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان همواره عملکرد آنها را به عنوان چراغ راه زندگی خود داشته باشیم.


رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت:انقلاب اسلامی ایران شاهد حضور دانش آموزان در تمامی عرصه ها بوده و در تمامی عرصه های مختلف دانش آموزان نقش خود را به خوبی اجرا نمودند.


نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی افزود: در دفاع مقدس و جبهه های نبرد حق علیه باطل ،دانش آموزان سنگر علم و تلاش را رها نموده و در سنگر رزم انجام وظیفه نمودند و به دفاع از اسلام و انقلاب پرداختند.


جوکار گفت: 550 هزار دانش آموز به فرمان امام خمینی (ره) در جبهه های جنگ تحمیلی حاضر شدند و در راه شکوفایی نهال انقلاب ،36 هزار دانش آموز شهید جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا ، ائمه جمعه شهرهای اشکذر و ندوشن و ائمه جماعات برگزار شد ،سرهنگ صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان صدوق و حجت الاسلام و المسلمین تاج از سخنرانان کشوری به ایراد سخن پرداخته و اجرای سرود، دکلمه از دیگر برنامه های این مراسم بود










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا