محمود احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، در ابتدا با تبریک تولد امام هادی(ع) و همچنین فرارسیدن عید غدیر، به خبرنگاران توصیه کرد که زیارت جامعه را بخوانند

یزدفردا :در لابلای خبرها تلاشی است از همکاران سرویس تامین خبر یزدفردا که  مهمترین وخواندنی ترین  اخبار سرویس های مختلف خبری جراید،سایت ها و خبرگزاریهای ایران و جهان  را به صورت آن لاین انتخاب و تحت عنوان "درلابلای اخبار" بازنشر می دهند،امید می رود بتوانیم کوتاهترین راه  برای اطلاع از مهمترین اخبار روز استان ،ایران و جهان را در یزدفردا  برای  مخاطبان فردایی  ایجاد نماییم .

احمدی‌نژاد: ان‌شا‌ءالله الهام سخنگوی دولت است/سفرهای استانی بعد از سفرهای خارجی آغاز می‌شود

محمود احمدی‌نژاد در برابر این مطلب که گفته می‌شود الهام به عنوان سخنگوی دولت انتخاب شده است گفت: ان‌شاء‌الله که همین طور است.

محمود احمدی‌نژاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، در ابتدا با تبریک تولد امام هادی(ع) و همچنین فرارسیدن عید غدیر، به خبرنگاران توصیه کرد که زیارت جامعه را بخوانند.

وی در پاسخ به این پرسش که "سفرهای استانی از چه زمانی از سر گرفته خواهد شد؟" گفت: چند سفر خارجی در پیش داریم و ان‌شاء‌الله بعد از انجام این سفرها، سفرهای استانی آغاز می‌شود و مقدمات آن نیز فراهم شده است.

وی همچنین به خبرنگاران گفت: برای شرکت در اجلاسی، ان‌شاء‌الله هفته دیگر عازم اندونزی خواهم بود و در اول آذرماه نیز جهت شرکت در اجلاس دیگری به پاکستان سفر می‌کنم و همچنین سفری به بغداد خواهم داشت تا دیداری دوجانبه صورت گیرد؛ البته زمان این دیدار هنوز قطعی نشده است.

به گزارش ایسنا، احمدی‌نژاد در پاسخ به این مطلب که "گفته می‌شود شما قرار است در جریان طرح سوال از رییس‌جمهور در مجلس ناگفته‌هایتان را بیان کنید؛ آیا این ناگفته‌ها مربوط به همان ناگفته‌های قبلی است؟" با خنده به بیان گفتن عباراتی همچون "هوا به این خوبی و تمیزی است" بسنده کرد.

غلامحسین الهام سخنگوی دولت شد

اگرچه دولت نهم، تنها یک سخنگو داشت و غلامحسین الهام در این سمت، هر شایعه ای درباره دولت را تکذیب می کرد، اما دولت دهم بر اساس تکثر سخنگوها شکل گرفت


تکثر سخنگوها در دولت بار دیگر به وحدت رسید.

اگرچه دولت نهم، تنها یک سخنگو داشت و غلامحسین الهام در این سمت، هر شایعهای درباره دولت را تکذیب میکرد، اما دولت دهم بر اساس تکثر سخنگوها شکل گرفت.

شمسالدین حسینی سخنگوی اقتصادی دولت و مصطفی محمدنجار سخنگوی سیاسی دولت دهم بودند. اما یک باره علی سعیدلو امروز اعلام کرد که بار دیگر دولت یک سخنگوی واحد خواهد داشت و او کسی نیست جز غلامحسین الهام.

به گفته معاون رییس‌جمهور در امور بین‌الملل این موضوع یکی از مصوبات امروز جلسه هیات دولت بود.

به گزارش ایسنا، امروز غلامحسین الهام در جلسه هیات دولت نیز حضور داشت. وی در پاسخ به این مطلب که "آقای سعیدلو اعلام کردند شما سخنگوی دولت شده‌اید"، با خنده به خبرنگاران گفت: پس آقای سعیدلو سخنگو هستند.

الهام که ترجیح داد به پرسش‌های خبرنگاران در این ارتباط پاسخ ندهد و به گفته خود به خاطر قراری که داشت سعی می‌کرد هرچه زودتر از دولت خارج شود، در پاسخ به این پرسش که "آیا شما سخنگوی سیاسی و اقتصادی هر دو با هم هستید؟"، گفت: آقای حسینی سخنگوی اقتصادی هستند.

الهام در پایان، با تبریک ایام عید غدیرخم به خبرنگاران گفت: ان‌شاءالله اگر سخنگو باشم در خدمت شما هستم.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا