به منظور تعامل هرچه بیشتر و حمایت از طرح خط دوم انتقال آب به یزد، تسهیل درکار شهروندان و همچنین برون سپاری فعالیت های شهرسازی شهرداری، چهارمین دفتر کارگزاری ویژه اراضی کوثر یزد در محل بلوار منتظر قائم افتتاح شد.

به منظور تعامل هرچه بیشتر و حمایت از طرح خط دوم انتقال آب به یزد، تسهیل درکار شهروندان و همچنین برون سپاری فعالیت های شهرسازی شهرداری، چهارمین دفتر کارگزاری ویژه اراضی کوثر یزد در محل بلوار منتظر قائم افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد چهارمین دفتر کارگزاری ویژه اراضی کوثر شهر یزد با حضور برخی اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر عامل موسسه کوثر و شماری از مدیران و کارشناسان شهرداری در محل این دفتر واقع در بلوار منتظر قائم ـ روبروی شرکت توزیع برق ـ جنب بانک ملت آغاز به کار کرد.
این دفتر در راستای برون سپاری وظایف شهرسازی شهرداری و مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی به بهره برداری رسیده و فعالت هایی نظیر صدور پروانه، عدم خلافی ،استعلام و .... در آن انجام می شود.
مهندس عظیمی زاده در مراسم آغاز به کار دفتر کارگزاری ویژه اراضی کوثر خاطر نشان نمود رویکرد بنده به عنوان کسی که در حال حاضر افتخار خدمتگزاری مردم یزد را دارد تسهیل در کار مردم است .
شهردار یزد تاکید کرد باید در جریان قانون، کار مردم را تسهیل کنیم.
وی با سفارش این مطالب که ارتباط بین دفاتر کارگزاری و شهرداری باید خوب شکل بگیرد، اظهار داشت: هرچه ما نظارت را قوی تر کنیم و از طرف دیگر فعالیتها را به دفاتر واگذار نمائیم کار مردم بهتر انجام می شود.
عظیمی زاده همچنین با اشاره به وظیفه حمایت شهرداری از طرح آبرسانی به یزد، هدف از راه اندازی این دفتر را تعاملی سازنده با مناطق سه و یک شهرداری دانست و اظهار امیدواری کرد که خط انتقال دوم آب یزد به سرانجام برسد.
مدیر عامل موسسه کوثر یزد هم در این مراسم با برشمردن اهمیت انجام خط انتقال دوم آب یزد هزینه آن را در حدود 1800میلیارد تومان عنوان نمود و اظهار داشت استان باید در تأمین هزینه و اجرای آن کمک کند.
مهندس نبوی زاده با ذکر اینکه سالی یک میلیارد و300 میلیون متر مکعب آب وارد سفره های زیرزمینی می شود و در حال حاضر سالی یک میلیارد و 500 میلیون متر مکعب ازسفره ها برداشت می شود خاطرنشان کرد که سالی 70سانتی متر تا یک متر سطح آب های زیرزمینی پایین تر می رود.
وی علاوه براین با تشکر از دست اندرکاران اجرایی خط انتقال آب به یزد تاکید کرد که باید تا 10سال دیگر خط دوم برای یزد اجرا شود.
ناصر پارسائیان عضو شورای اسلامی شهر نیز در این مراسم در خصوص دفاتر کارگزاری سخنانی ایراد نمود.
شایان ذکر است در این مراسم پروانه بهره برداری از دفتر کارگزاری ویژه اراضی کوثر یزد از سوی مهندس زرگرباشی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تقدیم مدیر عامل موسسه کوثر یزد شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا