فرماندار در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان با بیان این مطلب هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور را باز سازی کامل لحظه ها و صحنه های دفاع مقدس به منظور حفظ تحکیم، تداوم فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل حاضر است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "ابوالقاسم دهقان" در جلسه ستاد راهیان نور شهرستان که با حضور فرمانده سپاه تفت و جمعی از مسئولین شهرستانی  برگزار شد گفت: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور را باز سازی کامل لحظه ها و صحنه های دفاع مقدس به منظور حفظ تحکیم، تداوم فرهنگ ایثار و انتقال آن به نسل حاضر دانست.

 وی افزود براي انجام كارهاي خوب و كم هزينه و پرفايده بايد ضمن ارتقاي روحيه بسيجي، كارهاي فرهنگي بيشتري انجام بدهيم تا منویات مقام معظم رهبري محقق شود.

وي همچنين اظهار كرد: مجموعه سپاه به تنهايي مسئول اعزام كاروان راهيان نور نبوده و تمامی دستگاه‌های اجرايی و ارگان‌ها بايد در اين زمينه، بطور جدی مشارکت داشته باشند.

فرماندار تفت خاطرنشان كرد: جامعه در بحث سخت‌افزاری مشكلی ندارد و در وضعيت خوبی به سر می‌برد اما در بحث نرم‌افزاری و مسائل فرهنگی بايد بيشتر تلاش كنيم چرا كه دشمنان در اين راه هدف‌گذاري كرده‌اند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا