یزدفردا:5 استاد و متخصص بين المللي از کشورهاي آلمان، اتريش، ايتاليا و ژاپن در سومين جشنواره و سمينار برند گردشگري، به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

به گزارش ميراث آريا  ،‌ دبير کميته علمي سمينار و جشنواره با بيان اين خبر گفت: پس از انجام مکاتبات متعدد با دانشگاههاي مطرح اروپايي و آسيايي در حوزه گردشگري و بررسي سوابق علمي و دانشگاهي استادان و متخصصان، تا اين لحظه حضور هانس هري بيتنر، مشاور برندسازي و هتلداري از آلمان، برونو والتر، مشاور نمايشگاه ITB برلين و متخصص برندسازي مقاصد از اتريش، دکترکارلو بوچلا، مدير دپارتمان گردشگري دانشگاه ساپينزا و رئيس انجمن علمي گردشگري رم، پروفسور مالکوم کوپر، مدرس دانشگاه APU ژاپن و مشاور برندسازي و دکتر کاظم وفاداري، مدرس تخصصي UNWTO از ژاپن در اين سمينار قطعي شده است.

«محسن کرابي»، افزود: پيش بيني کرده ايم در دو روز سمينار ، 15 سخنراني علمي و تخصصي در حوزه هاي مختلف برندسازي داشته باشيم که محور عمده سخنراني ها موضوع خلاقيت در برندسازي گردشگري خواهد بود.

وي تصريح کرد: تاکنون 45 مقاله به دبيرخانه رسيده است و اعضاي کميته علمي سمينار سرگرم بررسي و انتخاب مقالات برگزيده‌اند و نتايج داوري اين مقالات 25 مهرماه اعلام خواهد شد.

سومين جشنواره و سمينار برند گردشگري در روزهاي 24 و 25 آبان ماه (14 و 15 نوامبر 2012) در مرکز همايش هاي وزارت کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان مي توانند براي ثبت نام و کسب اطلاع درباره چگونگي برگزاري جشنواره و سمينار به نشاني اينترنتي http://www.tourismbrands.ir مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا