به گزارش خبرنگار يزد فردا : "سرهنگ پوررفیعی"فرمانده انتظامی  شهرستان خاتم  در نطق پیش از خطبه های نماز جمعه  ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به نمازگزاران و پرسنل خدوم نیروی انتظامی بر برقراری نظم و امنیت ، جلوگیری از جرائم ، ایجاد آسایش و آرامش برای مردم جامعه تاکید کرد و افزود: امنیت زمانی بدست می آید که مردم نیز  با نیروی انتظامی تعامل و همکاری لازم داشته باشند

فرمانده نیروی انتظامی افزود:  خداوند دو نعمت برای ما ارزانی داشته است یکی نعمت سلامتی و دیگری نعمت امنیت ، تا زمانی که دونعمت را داشته باشیم شاید احساس نکنیم که چه نعمت بزرگی داریم و اگر خدای ناخواسته هر کدام را بدليلي  از دست بدهیم بعد پی می بریم که چه چیز باارزشی را ازدست داده ایم.

وی ادامه داد: ما برای سلامتی جسم یک سری اقدامات را انجام می دهیم ورزش می کنیم ، رعایت بهداشت ،استفاده از غذای سالم و پوشش مناسب و با انجام این کارها پیشگیری می کنیم از مریض شدن و  پیشگیری خیلی هزینه آن کمتر است تا اینکه پس از مریض شدن به معالجه بپردازیم .

فرمانده انتظامی  خاتم گفت: در بحث امنیت هم باید به این مصداق یعنی پیشگیری اقدام کنیم اگر ما قبل از اینکه بخواهیم امنیتمان به خطر یفتد یک سری اقدامات پیشگیری انجام دهیم مطمئنا کمتر برای ما ضرر و ناراحتی پیش می آید.

این مقام مسئول تصریح کرد: استفاده از محل های امن جهت اجناس گران قیمت  در منزل ، نصب حفاظ در مسیرهای ورودی و خروجی ،واگذاری منزل دروقت سفر به افراد امین را در سازمان نیروی انتظامی پیشگیری گفته می شود.

سرهنگ پور رفیعی همچنین  بر اطلاع رسانی مردم با پرسنل نیروی انتظامی دروقوع جرم ، مشاهده افراد مشکوک و غریبه تاکید کرد: و اضافه نمود: اطلاع رسانی بموقع می تواند از خیلی از وقایع ، جرائم و مشکلات اجتماعی جلوگیری کند.

گفتنی است : درپایان گزارش یکساله فرماندهی انتظامی  توسط سرهنگ پوررفعیی در بحث های مختلف ارائه شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا