یزدفردا :این همایش با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بافق و جمعی از بازنشستگان سپاه و نیروی انتظامی در محل کانون جوانان بسیج بافق برگزار شد.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ی دفاع مقدس به ویزه شهدای نیروی انتظامی  گفت : همانگونه که رسالت زینبی مشکل تر از رسالت حسینی بود امروز وظیفه ما در قبال حفظ نظام در  حساس تر شده است

محمود زارعزاده  به عرصه های جنگ نرم اشاره کرد و افزود : به برکت وجود مقام ولایت فقیه و رهبری در کشور ، دشمنان نتوانسته اند در عرصه جنگ نرم هم اقدامی انجام دهند.

وی از خدمات بازنشستگان نیروهای مسلح تقدیر کرد و بیان داشت : توجه بازنشستگان نیروهای مسلح ضرورتی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که روزی این قشر باری نظام و انقلاب زحمت کشید ه اند و اکنون نیز در خط انقلاب و نظام گام بر می دارند.

مسئول سیاسی سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر ضرورت آشنایی همه قشرهای مردم با مسائل روز تصریح کرد: یکی از این مهمترین مسائلی که امروز ضرورت دارد به آن توجه داشت  مسئله اقتصادی است.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن با استفاده از حربه تحریم، سعی در حمله و ضربه زدن به نظام و انقلاب دارد.

زارع زاده عنوان کرد: تحریم ریشه چند هزار ساله دارد و مسئله جدیدی نیست و غرب و قدرت های جهان هم همیشه از تحریم برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده اند.

وی تصریح کرد: دستور مقام معظم رهبری، امروز بر اقتصاد مقاومتی است که  با اقتصاد ریاضتی بسیار تفاوت دارد

مسئول سیاسی سپاه الغدیر در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن توهین به پیامبر اعظم (ص) گفت : ساختن فیلم برای توهین به مقدس ترین شخصیت اسلام، اهدافی شوم داردو این فیلم را صهیونیست با کمک مالی خود توسط یک آمریکایی صهیونیست ساخته است.

وی افزود:  در این فیلم برای اینکه نشان دهند مسلمانان، خشن و تروریست هستند، صحنه ای از حمله مسلمانان مصری افراطی را به تصویر کشیده اند تا بگویند که این ها محصول تربیت اسلام و پیامبر اسلام است.

زارع زاده به اهداف دشمنان اسلام از ساخت این فیلم اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ایجاد اختلاف بین مسلمانان و مسیحیان مهمترین اهداف ساخت فیلم موهن است و این موضوع به خاطر این است که امروز گرایش به اسلام در غرب افزایش یافته و خصوصا در زنان اروپایی چشمگیر است لذا صهیونیست و قدرت غرب با ساخت این فیلم می خواهد به افرادی که به اسلام گرایش پیدا کرده اند این طور جلوه دهد که پیامبر و بناکننده این دین یعنی اسلام مشکلاتی داشته است.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بافق با تبریک  هفته نیروی انتظامی به بیانات رهبری اشاره کرد و گفت : وظیفه بازنشستگان نیروهای مسلح با بازنشستگی تمام نشده و خصوصا بسیجیان پیشکسوت همچنان رسالت مهمی دارند.

حجت السلام شاکری با تقدیر از زحمات شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی بیان داشت :امنیت و آرامش دو نعمت بزرگی است که باید قدر دان آن باشیم و امروز با تلاش نیروهای انتظامی در کشور این دو موضوع محقق شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا