ابرکوه- لیلا پورزارع زاده- خبرنگار یزد فردا- به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، فرماندهی و جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه به همراه کادر و پرسنل و فرماندهان کلانتری های سطح  شهرستان و رئیس و عوامل راهنمایی و رانندگی و یگان ایست بازرسی با امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ فخارزاده فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان در زمینه فعالیتهای صورت گرفته در حوزه این فرماندهی گزارشی اجمالی ارائه داد.

سپس امام جمعه ابرکوه ضمن قدردانی از تلاشهای این نیرو گفت : امنیت ، مترتب برسلامت جامعه است و ماموریت نیروی انتظامی در وهله اول حفظ سلامت معنوی و اخلاقی جامعه است.قطعاً در جامعه ای که سلامت اخلاقی و روانی باشد امنیت نیز وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت : مجرم ،همانند ویروسی است که در بدنه جامعه شهری یا روستایی وارد می شود و موجب سلب آرامش وسلامت روانی مردم می شود و شما با اقتدارخود آن ویروس را از پیکره جامعه جدا کرده و سلامت روانی را به مردم برمی گردانید.

وی افزود: مأموریت شما بسیار حساس است و توصیه دیگران حتی شخص امام جمعه نیز باید در راستای شئون قانون باشد ، زیرا این ماموریت در چهارچوب قانون تعریف شده است و کسی نمی تواند فراتر از قانون سفارشی داشته باشد.ماموریت شما برخورد با قانون شکنان است.لذا سعی کنید فراتر از قانون حرکت نکنید و فراخوان مردم به رعایت ضوابط قانونی باشید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا