با حضور کلیه مربیان مهدهای کودک و مسئولین مراکز و موسسات غیر دولتی شهرستان خاتم یک جلسه آموزشی در خصوص رعایت نکات ایمنی و بهداشتی ، در مکان سالن اجتماعات اداره بهزیستی خاتم برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار يزد فردا : در قسمت اول جلسه  ابتداء  رئیس بهزیستی خاتم و کارشناسان تخصصی این اداره به بررسی مسائل مربوط به این مراکز و مهدها پرداخته شد و به سوالات آنان پاسخ داده شد . همچنین برنامه ها و طرح های آینده مربوط به هر یک از این مراکز به آنها ابلاغ گردید .

 " احمد تکتاز رئیس اداره بهزیستی خاتم " در سخنان خود ضمن خوش آمد گوئی و تبریک ایام هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی ، از زحمات کلیه همکاران در بخش غیر دولتی سپاسگزاری کرد .

براساس این گزارش در قسمت دوم جلسه و با حضور کارشناس آتش نشانی شهر هرات در ابتدا به صورت نظری نکات ایمنی و اصول اولیه پیشگیری و مقابله با آتش سوزی آموزش داده شد و در ادامه نیز به صورت عملی ، شرکت کنندگان در این جلسه عملیات اطفاء حریق را مشاهده نموده و با آموزشهای لازم را در این خصوص آشنا شدند . همچنین مقرر شد که در ادامه این آموزشها ، تمامی این مربیان در دوره آموزشی جامع تری که در آینده نزدیک در شهرستان خاتم برگزار میگردد شرکت نموده و گواهی آموزشی مربوطه را نیز دریافت نمایند .

در قسمت سوم نیز با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان خاتم رعایت نکات بهداشتی در مکان مهدها و مراکز آموزش داده شد و نیز کارشناس بهداشت روانی نیز در خصوص اهمیت توجه به سنین پیش از دبستان و نحوه مراقبت و توجه به این کودکان نکات آموزشی خود را عنوان نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا