مراسم روز ملی "آتش‌نشانی و ایمنی" همراه با رژه ناوگان خودروهای سنگین و سبک آتش‌نشانی در سطح شهر میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد مراسم روز ملی "آتش‌نشانی و ایمنی" همراه با رژه ناوگان خودروهای سنگین و سبک آتش‌نشانی در سطح شهر میبد برگزار شد.

رژه ناوگان آتش‌نشانی روز پنج‌‌شنبه با حرکت از محل شهرداری میبد آغاز و با عبور از خیابان‌های اصلی شهر و عبور از کنار گلزار شهدای شهرستان ادامه یافت. نیروهای آتش‌نشان با حضور در کنار مرقد امام جمعه فقید میبد و نثار گل بر مزار شهدا باری دیگر عهد و میثاق بستند تا در انجام امور محوله و وظیفه خود در تأمین آسایش و امنیت مردم سریع، دقیق و آگاهانه عمل کنند.

ایران‌نژاد مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میبد در خصوص برنامه‌های این سازمان جهت گرامی‌داشت روز ملی ایمنی بیان داشت مسابقه انشاءنویسی ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی برگزار گردیده و بروشورهای آموزشی و CD های انیمیشن و فیلم کوتاه در رابطه با مسائل ایمنی در سطح مدارس شهرستان توزیع شده است.

وی افزود از دیگر برنامه‌های اعطای درجه به مأموران آتش‌نشان می‌باشد. همچنین جهت آگاه‌سازی عموم شهروندان از عواقب ناشی از بروز حوادث و حریق وبلاگ اینترنتی www.Meybodfire.blogfa.com و وبسایت www.Meybod.ir در دسترس می‌باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا