زبان دراز
هفته نامه آیینه یزد
با توجه به تحقق تمام پيش‌بيني‌هاي زبان‌دراز يقيناً خوانندگان محترم به نبوغ و استعداد نخبگان و علم عالمان شك خواهند كرد و به ناكارآمدي آنها باور خواهند داشت و آينده‌اي درخشان براي ورود زبان دراز به عرصه‌هاي اقتصاد و سياست متصور هستند. البته دو ضرب‌المثل «بياباني كه شير نداره البته ميش خان والاست و اسبي كه به پيري ميدان داري مي‌كنه به درد صحراي قيامت مي‌خورد» را هم به كار نبرند كه.. .

بگذريم آخرين پيش بيني زبان‌دراز در مورد دو عزيز سفر كرده از سفره‌هاي مردم يعني نان و آن فريب خورده و اسير دست دشمنان يعني«م. ر. غ» به شرح زير است:

نان به صورت ربع نان – نيم نان - تمام نان طرح قديم «خشخاشي تخمه رو» و طرح جديد «خميري دور ناپخته» عرضه مي‌شود البته نرخ آن بر اساس دلار. متهم رديف دوم،« م. ر.غ» ورپريده به عنوان شير بها و پايه نرخ بازار تعيين مي‌گردد. مثلاً هر اونس طلا ده ران مرغ يا مهريه فلان عروس 50 مرغ نپخته عندالمطالبه.

توضيح :

خروس‌هاي غيرتمند !! كجايند؟ كه ناموسشان آلت دست استكبار شده و هر سر كوي و بازار نامش پيچيده است چرا از خود حميت نشان نمي‌دهند؟

جوجه‌ها در آينده مفتخرند كه روزي مادرشان هم جزو خط قرمزها شده در مطبوعات مطرح و ديدنش هم به قول بعضي از مسئولان در سيما ممنوع گرديده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا